فرماندار نهبندان با اشاره به برشمردن پتانسیل‌های شهرستان در حوزه معدن، از بهره برداری چند طرح در هفته دولت سال جاری در این بخش خبر داد و بر تسهیل شرایط برای سرمایه گذاران در چارچوب قوانین توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، مجید بیکی، در سومین جلسه کمیته اشتغال شهرستان نهبندان ضمن اشاره به شرایط خاص کشور در مقطع فعلی، تعداد اشتغال ایجاد شده در کشور در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته را بیش از ۳۱۰ هزار شغل جدید در راستای اجرای برنامه‌های هدفمند دولت به ویژه ارائه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از محل منابع صندوق توسعه ملی عنوان کرد.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از این طرح‌ها در آینده نزدیک به بهره برداری رسیده و منتج به ایجاد اشتغال خواهد شد.

فرماندار نهبندان ضمن تاکید بر فرهنگ سازی و تغییر نگاه به موضوع اشتغال یکی از شاخص‌هایی را که منجر به تسریع و توسعه اشتغال در جامعه می‌شود، مقوله کارآفرینی عنوان کرد که خود موجب ایجاد ارزش افزوده نیز می‌شود.

بیکی با اشاره به برشمردن پتانسیل‌های شهرستان در حوزه معدن، از بهره برداری چند طرح در هفته دولت سال جاری در این بخش خبر داد و بر تسهیل شرایط برای سرمایه گذاران در چارچوب قوانین توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

  وی با اشاره به حضور کارگزاران طرح تکاپو جهت نظارت از طرح‌های تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان، بر استمرار انجام این نظارت‌ها توسط هسته نظارت شهرستان و همچنین برخورد با موارد احتمالی عدم اجرای انجام کامل تعهدات طبق دستورالعمل ابلاغی تاکید کرد.

فرماندار نهبندان با تاکید بر مهم شمردن ظرفیت‌های IT در حوزه اشتغال، افزود: اشتغالزایی قابل توجهی از اجرای طرح مسکن محرومین در آینده نزدیک ایجاد خواهد شد.

بیکی خواستار اطلاع رسانی مناسب تمام دستگاه‌های تخصصی به جامعه هدف برای استفاده از مشوق‌های ارائه شده توسط دولت به ویژه مزایای طرح کارورزی، مهارت آموزی و یارانه دستمزد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.