نفیسه نخعی روز شنبه در دیدار مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی افزود: فعالیت بخش خصوصی و تشکل‌های مردمی در کنار دولت می‌تواند منجر به توسعه همه جانبه استان شود.

 وی، با اشاره به حضور ۷۰ نفر دهیار زن در خراسان جنوبی اظهار داشت: زنان خراسان جنوبی در حوزه های کارآفرینی، اشتغال خانگی، صنایع دستی، کشاورزی و دامداری و غیره حضوری فعال و موثر دارند که تعدد صندوق‌های خرد روستایی و صنایع دستی فعال استان نشان دهنده این حضور مفید است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، راه اندازی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی را فرصت مناسبی برای ساماندهی فعالیت‌های حوزه کشاورزی و دامداری به ویژه بانوان فعال این حوزه دانست و تصریح کرد: با توجه به جمعیت روستایی و بانوان فعال در حوزه‌های تولیدی، کشاورزی و دامداری، ساماندهی و یکپارچه سازی تعاونی‌ها توسط صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان می‌تواند منجر به فعالیت هدفمند و معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های استان در این حوزه شود.

وی ادامه داد: سعی می کنیم با حمایت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، معرفی، برندسازی و روند ایجاد زنجیره تولید تا فروش محصولات بانوان را ایجاد کنیم تا در معرفی ظرفیت‌ها و همچنین حمایت از تولیدکنندگان، اقدامات موثری در سطح استان داشته باشیم.

۹۸۹۳*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.