نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بار توسعه خراسان جنوبی را به دوش بکشد.
به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی نظر افضلی امروز ۳ مرداد جاری در شورای اداری استان گفت: خراسان جنوبی از بدو تاسیس در خشکسالی شدید قرار گرفته و جایگاه مردم از نظر اقتصادی تنزل پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه تقریباً مردم با نان کارمندی خانواده‌ها را نجات می دادند، افزود: در خراسان جنوبی آنگونه که باید برای توسعه پست‌هایی ایجاد نشده است.
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از شهرستان‌ها با نیروهای اندک مشغول به کار هستند بعنوان مثال در شهرستان سربیشه ۷۸ اداره به صورت نمایندگی اداره می‌شود.
افضلی ادامه داد: اداره امور عشایری سربیشه ۱۲ پست با دو نیرو دارد، اداره گمرک ماهیرود ۱۹ پست با ۱۷ پست خالی و دو نیرو دارد.
 وی با بیان اینکه خراسان جنوبی با وجود ۳۳۰ کیلومتر مرز مشترک دارد، تصریح‌کرد: استان پتانسیل‌های خوبی دارد اما سرمایه‌گذار وقتی شرایط استان از جمله نبود راه آهن را می‌ببیند، رغبتی برای سرمایه‌گذاری نمیبیند.
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت باید بار توسعه استان را به دوش بکشد، آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان با کمبود نیرو در بخش کارمندی روبه رو هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.