به گزارش ایرنا محمد صادق معتمدیان شنبه شب در نشست جمع بندی سفر استاندار خراسان جنوبی به سرایان افزود: از مسئولان استان و مدیران دستگاه های اجرایی انتظار داریم که 2 بار در سال با همین روال به شهرستان ها سفر کنند و پیگیر اجرای مصوبات باشند.
وی گفت: در بخش زیرساخت های شهرستان با کمبودهایی مواجه هستیم که با هم افزایی و همدلی مدیران و مسئولان مربوط خدمات قابل توجهی به مردم ارائه خواهیم کرد.
استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: مصوبات شهرستان سرایان تا مرحله اجرایی شدن دنبال می شود و امید است اجرای کامل این مصوبات باعث توسعه سرایان و کاهش مشکلات و دغدغه مردم شود.
استاندار خراسان جنوبی همچنین امشب از دانشکده کشاورزی سرایان بازدید کرد.
معتمدیان در این بازدید مسائل و مشکلات این دانشکده را از نزدیک بررسی و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کرد.
دانشکده کشاورزی سرایان سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون زیر نظر دانشگاه بیرجند در 2 رشته محیط زیست و مهندسی ژنتیک گیاهی تا مقطع لیسانس فعالیت می کند.
این دانشکده هفت هزار مترمربع فضای آموزشی دارد و مساحت آن 40 هکتار است.
100 دانشجو در این دانشکده در حال تحصیل هستند که 70 نفر دختر و بقیه پسر هستند.
استاندار خراسان جنوبی که از روز چهارشنبه هفته گذشته با همراهی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و معاون اقتصادی خود به شهرستان های بشرویه، طبس و فردوس سفر کرده است، شامگاه جمعه وارد شهرستان سرایان شد.
دیدار با فعالان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان سرایان، دیدار با خانواده شهدا، برپایی میز خدمت و بازدید از مناطق مختلف این شهرستان از برنامه های معتمدیان در سرایان بوده است.
شهرستان سرایان در شمال غربی خراسان جنوبی و 160 کیلومتری بیرجند است.
7556*7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.