به گزارش ایرنا محمد صادق معتمدیان روز شنبه در این دیدار که محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار سرایان نیز حضور داشتند، با خانواده این شهیدان والامقام در فضای صمیمی گفت و گو و از مقام شهدا و خانواده آنان تجلیل کرد.
شهید علیرضا وطن خواه متولد 1342 در روستای کامرود بخش سه قلعه شهرستان سرایان سال 1360 در منطقه گیلان غرب به شهادت رسید و پیکر این شهید والامقام، مفقودالاثر است.
شهید مهدی وطن خواه متولد 1344 در روستای کامرود سال 1363 در کردستان به درجه رفیع شهادت رسید.
استاندار خراسان جنوبی که از روز چهارشنبه به شهرستان های بشرویه، طبس و فردوس سفر کرده است، شامگاه جمعه وارد شهرستان سرایان شد.
دیدار با فعالان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان سرایان، برپایی میز خدمت و بازدید از روستاهای عشایری از برنامه های معتمدیان در سرایان بوده است.
شهرستان سرایان در شمال غربی خراسان جنوبی و 160 کیلومتری بیرجند است.
استاندار خراسان جنوبی روز چهارشنبه گذشته ضمن بازدید از روستاهای سیل زده شهرستان های بشرویه و طبس، مشکلات ساکنان این مناطق را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
وی روز بعد در آیین گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس شرکت کرد.
استاندار خراسان جنوبی عصر پنجشنبه در هفتمین سفر شهرستانی خود وارد فردوس شد و در سفر دو روزه ضمن بازدید از طرح ها و مجموعه های اقتصادی، با مردم شهرها و روستاهای مختلف این شهرستان دیدار کرد.
7559*7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.