مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر کشور گفت: باید فرهنگ‌های نوظهور مانند عرفان‌های نوظهور که وارد اجتماع و خانواده شده را جدی بگیریم.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی فقیهی، شب گذشته ۲۰ تیر، در شورای مدیران هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به دهه کرامت اظهار کرد: امروزه مردم هلال را از اعضای خانواده خویش دانسته و به آن دلگرم هستند.

وی با بیان اینکه حضور در هلال احمر با حس انسان دوستی هنراه است، افزود: نیروهای هلال احمر افراد انتخاب شده‌ای هستند که نسبت به مسئولیت خود باید پاسخگو باشند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر کشور اظهار کرد: نیروهای هلال احمر باید نسبت به مسئولیت خود تخصص داشته و برای زیر مجموعه‌های آنان طرح و برنامه بریزند.

فقیهی ادامه داد: اقدامات نیروهای هلال احمر سرشار از حسنه بوده که می‌طلبد با رفاقت، همبستگی و دوستی تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه ایثار، اصل وجودی هلال احمر است، تصریح کرد: شرایط امروز جامعه بسیار حساس و خاص بوده و باید با حداقل امکانات، حداکثر خدمات را به مردم ارائه کنیم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر کشور بیان کرد: امروز دشمن با تمام قدرت وارد جنگ با آرمان‌های انقلاب شده است تا فرهنگ اصیل ایرانی را به فرهنگ نوظهور غرب تبدیل کند و در این شرایط وظیفه ما این است که علم خود را نسبت به مسائل فرهنگی، اجتماعی و دینی بالا ببریم.

فقیهی یادآور شد: باید خطراتی که وارد می‌شود را شناسایی کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.