معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: تعامل پلیس با رسانه‌ می‌تواند در تامین امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی اثرگذار باشد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، سرهنگ علی اکبر حیدری، در بازدید از خبرگزاری ایسنای خراسان جنوبی اظهار کرد: باید تمام دستگاه‌ها در کنار یکدیگر و با هم افزایی و وحدت فعالیت کنند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

وی بیان کرد: مجموعه‌های مختلف به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا امنیت بر جامعه حاکم شود و یکی از مجموعه‌هایی که با تلاش خود در این راستا فعالیت می‌کند، رسانه است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: تعامل پلیس با رسانه‌ می‌تواند در تامین امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی اثرگذار باشد.

حیدری با بیان اینکه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آمادگی انعقاد تفاهم نامه با جهاددانشگاهی در اجرای بهتر اقدامات در حوزه اجتماعی و فرهنگی را دارد، تصریح کرد: پلیس آمادگی انجام طرح‌های پژوهشی مشترک با مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) را نیز دارد.

وی تصریح کرد: امید است با تعامل با مجموعه ایسنا به اهداف مشترک هر دو مجموعه دست یابیم.

 

جلال الدین صادقی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این دیدار بر افزایش تعامل با نیروی انتظامی در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی و تولید محتوا در خبرگزاری ایسنا تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار نیروی انتظامی در برقراری امنیت در جامعه، افزود: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی که فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مختلفی در طول سال دارد، آماده همکاری مشترک و انعقاد تفاهم نامه با مجموعه نیروی انتظامی است.

مدیر مسئول خبرگزاری ایسنای خراسان جنوبی بیان کرد: در اواسط سال 95 براساس تصویب کارگروه فرهنگی- اجتماعی استان و موافقت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی مسئولیت دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی استان به جهاد دانشگاهی واگذار شد .

صادقی ادامه داد: دبیرخانه علمی آسیب­های اجتماعی ذیل تفاهم نامه با موضوع" افسردگی: گفتگو کنیم." با تمرکز بر گروه بانوان خانه­دار و با هدف توسعه نشاط اجتماعی در اجرای طرح ملی کنترل و کاهش آسیب­های اجتماعی در استان خراسان جنوبی فعال بوده ­است .

وی افزود: فعالیت‌های این دبیرخانه با تمرکز بر بانوان خانه دار به عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه با برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌ها دنبال شد.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: دانشجویان غیربومی که در دانشگاه‌های استان تحصیل می‌کنند، بهترین مروجان فرهنگ این استان در استان‌های خود هستند که تاکنون فعالیت شاخصی برای انتقال فرهنگ از این طریق انجام نشده است.

صادقی یادآور شد: جهاددانشگاهی آمادگی همکاری در این زمینه و انعقاد تفاهم نامه با معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی را دارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.