به گزارش دریافتی جمعه ایرنا از فرمانداری شیراز علی سعیدی در جمع مدیران شیراز افزود: افزایش مشکلات شهر صدرا بویژه مشکلاتی که اکنون برای دانشگاه ایجاد شده عمدتا به خاطر این بوده که از ابتدا مسائل به صورت قارچ وار رشد کرده و حل نشده است.
وی ادامه داد: دستگاه های متولی می بایست از ابتدا با گسترش باغ های غیرمجازمقابله می کردند تا امروز انباشته نشود. اگرچه دستگاه هایی همچون شهرداری، نیروی انتظامی، اماکن و... هریک کارها و اقداماتی را بر اساس وظیفه ذاتی خود انجام داده اند اما چون در مسیری مشخص و منظم و هماهنگ حرکت نکرده اند بازتاب موفقی نداشته اند.
معاون فرماندار شیراز گفت: برای کاربردی کردن نظرات لازم است تا کارگروهی تشکیل و مسایل به صورت تخصصی تر بررسی شود.
سعیدی ادامه داد: بررسی کل مجموعه باغ های شهری و بویژه باغ های غیر مجاز که هم اکنون به صورت رایگان از برخی امکانات دولتی بهره مندند از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود : بنده و مجموعه فرمانداری و بخشداری ها تمایل و همکاری خود را با تمام دستگاه ها برای رفع و دغدغه شهروندان تا برطرف شدن مشکلات موجود اعلام می کنند و از هیچ کوششی کوتاهی نخواهند کرد.
این مقام اظهار داشت:شهر صدرا در واقع به خلوتکده ای برای آسیب های اجتماعی مبدل شده لذا می طلبد تا زیرساخت ها و برنامه ها به صورت اصولی دنبال شود. بررسی معضلات اجتماعی و فرهنگی نیز از مواردی بوده که قبلا و مکرر مورد تاکید قرار گرفته تا آسیب های اجتماعی شهر صدرا رفع شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیراز بر تشکیل کارگروهی به ریاست شهردار صدرا تا پایان هفته آینده تاکید کرد تا موارد به صورت تخصصی تر دنبال شود.
شهر صدرا در شمال غربی شیراز با هدف هدایت سرریز جمعیت شیراز ساخته شد.
دریافت خبر: سارنگ عبداللهی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
6122 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.