کاروان خدام رضوی با حضور در نقطه صفر مرزی هنگ گزیک با مرزداران غیور انقلاب در گزیک شهرستان درمیان دیدار کردند .

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، شب گذشته 16 تیرماه، نقطه صفر مرزی خراسان جنوبی در شهر گزیک زیر سایه خورشید قرار گرفت و کاروان خدام حرم شمس الشموس علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور در نقطه صفر مرزی هنگ گزیک با مرزداران غیور انقلاب در گزیک شهرستان درمیان دیدار کردند.

خدام حرم مطهر رضوی با حضور در میان مرزداران علاوه بر ایجاد فضای معنوی در بین آن‌ها روحیه مضاعفی به این مدافعان مرزهای کشور بخشید.

حضور خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با حضور در نقطه صفر مرزی گزیک این فرصت را به وجود آورد تا مرزبانان این خطه از کشور پرچم مطهر آستان قدس رضوی را زیارت کنند.

در این مراسم پرچم سبز گنبد بارگاه منور امام رضا(ع) در نقطه صفر مرزی بین مرزداران و مرزبانان گردانده و آن‌ها نیز شمیم حرم مطهر رضوی را استشمام کرده و توفیق حفظ مرزهای کیان اسلامی را از حضرتش استمداد کردند.

همچنین در ادامه نیز خادمان حرم مطهر رضوی در هنگ مرزی گزیک حضور یافته و جشن باشکوه دهه کرامت با حضور سربازان و خدام حرم رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام محسن شرهانی، مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در این مراسم خاطرنشان کرد: هر کسی نمی‌تواند در لباس مرزبانی خدمت کند و کسانی که در لباس جهاد قرار می‌گیرند، مانند نور هستند و همانا جهاد دری از درهای بهشت است و خدا این در را برای انسان‌های مخصوص باز کرده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.