به گزارش روز یکشنبه ایرنا محمد کریمی در نشست شورای اداری شهرستان قاینات افزود: توجه به مباحث اقتصادی و معیشت قشرهای ضعیف جامعه از اصول مهمی است که مدیران در ارائه خدمات به شهروندان مورد توجه قرار دهند.
وی گفت: مولفه تولید در شرایط کنونی مهمترین عامل ایستادگی در برابر زیاده خواهان است و زمان آزمون و خطا وجود ندارد لذا باید با نوآوری، ابتکار و رقابت پذیری در تولید و توجه به کیفیت تولید، تحریم را به فرصت تبدیل کرد.
فرماندار قاینات اظهار داشت: بخش مهمی از مشکلات اقتصادی موجود مربوط به خباثت های آمریکاست و بخشی هم مربوط به ضعف های مدیریتی است که البته باید این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم زیرا مهمترین عامل برون رفت از شرایط کنونی کشور است.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: فلسفه وجودی نظام های اداری، کارآمدی و سودمندی برای مردم است، لذا بایستی با احترام با مردم رفتار شود و تکریم ارباب رجوع و حرمت دادن به مردم با چهار مولفه سرعت، دقت، عدالت و سلامت در خدمت رسانی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
کریمی ادامه داد: مهمترین کارکرد اصلی امسال دولت، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است و ما مصمم به برگزاری انتخاباتی پرشور، رقابتی و سالم هستیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی قانونی و در کمال امنیت و سلامت برگزار شود.
وی گفت: ضمن پیگیری جذب صد درصدی اعتبارات سال 1397 و ارائه پروژه های پیشنهادی برای سال 1398، اولویت با پروژه های عمرانی نیمه تمام است و مدیران مکلف به استفاده از پیمانکاران بومی و همچنین استفاده از مصالح، امکانات و تجهیزات موجود در شهرستان برای اجرای پروژه های عمرانی هستند.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.
7218*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.