به گزارش ایرنا مردم بیرجند در مرکز استان امروز (جمعه) در حمایت و پشتیبانی از مسئولان نظام در اقدام متقابل علیه عهدشکنی های آمریکا و اروپا راهپیمایی و بر وحدت و یکپارچگی برای حفظ منافع ملی تاکید کردند.
این راهپیمایی از مصلای المهدی (عج) میعادگاه نمازجمعه بیرجند به سمت پارک جنگلی با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.
مردم در این راهپیمایی با سردادن شعارهای 'لطف خدا دشمن بدنام رفت سایه کدخدا از سر ما رفت'، 'فتنه آخرالزمان آمریکاست آمریکاست'، 'وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد' بار دیگر حمایت قاطع خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدام انقلابی شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این مراسم طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدامات ضد بشری دشمنان و تشدید تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران از حضور انقلابی و حماسی مردم در این راهپیمایی قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا رییس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه - 18 اردیبهشت - در واکنش به اقدام آمریکا در خروج از توافق هسته ای و بازگرداندن تحریم ها، از توقف فروش اورانیوم غنی سازی شده و آب سنگین برای مدت 60 روز خبر داد و گفت: اگر اروپایی ها در این مدت به جبران بپردازند ما هم به شرایط امروز برمی گردیم ولی اگر در پایان 60 روز به نتیجه ای نرسیم دو اقدام دیگر را در پیش می گیریم.
پیش از آغاز سخنان دیروز رییس جمهوری، سفیران کشورهای عضو برجام شامل آلمان، انگلیس، چین، روسیه و فرانسه به وزارت امور خارجه دعوت شدند و نامه رییس جمهوری اسلامی ایران از سوی سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به آنها تسلیم شد.
همچنین شورای عالی امنیت ملی در بیانیه ای خطاب به کشورهای برجام اعلام کرد: ایران از روز 18 اردیبهشت 98 برخی اقدامات خود در توافق برجام را متوقف می کند.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.