به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های جمعه این هفته که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، افزود : برجام فرازو نشیب های زیادی داشت، ولی چیزی را حل نکرد ، دشمنی دشمنان ایران بیشتر شد.
وی با بیان این که ایران با اجرای تعهداتش فرصتی برای اروپایی ها داده، افزود: با وجود همه مشکلات مربوط به تحریم ، باید پیگیر مشکلات مردم با استفاده از امکانات داخلی باشیم.
امینی گفت: مردم و مسوولان در برابر این مشکلات وظایفی دارند، مردم با عدم تجمل گرایی و اسراف و مسوولان نیز با نظارت بیشتر بر امور مشکلات را کاهش دهند.
وی به شکست اسراییل از جبهه مقاومت فلسطین اشاره کرد و گفت : این که دشمنان ایران اعلام می کنند قصد جنگ ندارند به خاطر ضعف آن هاست، تسلیم اسراییل در برابر فلسطینی ها درس بزرگی بود.
امام جمعه شاهرود به رفتار حقارت آمیز سران برخی کشورهای عربی در برابر اسراییل هم اشاره کرد و گفت : آن ها با تن دادن به معامله قرن با آمریکا و رژیم صهیونیستی ننگ ابدی برای خود خریدند.
حجت الاسلام امینی به سرمازدگی برخی باغ های منطقه هم اشاره کرد و گفت : بیمه ها در پرداخت تعهداتشان خوب عمل نکرده اند، مسوولان از باغداران خسارت دیده حمایت کنند.
نماز گزاران جمعه شاهرود در حمایت از اقدام رییس جمهوری و شورای عالی امنیت ملی برای محدود کردن تعهدات برجامی راهپیمایی کردند.
1023/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.