به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با بیان اینکه فتنه داعش برای اجرای طرح ایران هراسی راه اندازی شده بود،افزود: اما این توطئه با تلاش های ایران خنثی شد و به سمت طراحان آن یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر متحدان آنها بازگشت.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها نقشه ای طراحی کرده بودند که برخی کشورهای اسلامی و منطقه را به مدت 30 سال دچار فتنه، آشوب و ناامنی کنند،گفت: با شکست داعش خیلی زود این نقشه شوم با شکست روبرو شد.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، یکی دیگر از اهداف راه اندازی داعش و گروه های تروریستی در سطح منطقه را بردن ناآرامی و آشوب به ایران عنوان کرد و گفت: دشمنان تلاش داشتند شعله های جنگ را به ایران بکشانند و مرکز مقاومت اسلامی را هدف قرار دهند که با پایداری نیروهای مقاومت اسلامی و بیداری مردم این توطئه پلید ناکام باقی ماند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را از دیگر اهداف راه اندازی داعش توسط استکبار عنوان کرد و گفت: دشمن تلاش داشت تا بوسلیه داعش شیعه و سنی را به جان یکدیگر بیاندازد اما مقام معظم رهبری در این خصوص به خوبی بیان کردند که این مساله بحث میان شیعی و سنی نیست چرا که داعشی ها آمریکایی و اسرائیلی هستند و بویی از اسلام نبرده اند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: نتیجه روشن گری ها و تلاش های ایران در منطقه برچیده شدن بساط داعش و پی بردن سنی ها، ایزدی ها و مسیحی های منطقه به اینکه ایران نجات دهنده آنان است، بود.
وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از شهدا به عنوان نمونه ای از بسیجیان واقعی یاد کرد و گفت: بسیجی به معنای اهل تقوا و بصیرت، انس با قران و ولایت مداری و شجاعت و فداکاری است که همه این ویژگی ها را در شهیدان خود مانند شهید حججی دیده ایم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین به نقش بسیج مردم در پیروزی کشورهای عراق و سوریه بر تروریست ها اشاره کرد و گفت: در حالی که دشمن می خواست ایران را منزوی کند اما نتیجه این شد که مردم عراق و سوریه از ما الگو گرفتند و با تشکیل بسیج مردمی با دشمنان تکفیری مبارزه کردند.
امام جمعه قزوین همچنین پیشاپیش آغاز سالروز امامت حضرت ولی عصر (عج) را به نمازگزاران و مردم مومن و ولایتمدار قزوین تبریک و تهنیت گفت و افزود: نباید فراموش کنیم خداوند لحظه ای این جهان را بدون ولایت قرار نمی دهد.
حجت الاسلام عابدینی در پایان شهادت روح الله رحیمی از شهدای لشگر فاطمیون مدافع حرم را تسلیت و تبریک گفت.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.