به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی علی تهوری افزود: این تعداد پرونده در بیش از 12 هزار و 500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی بیان کرد: در مدت اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز تاکنون با پیگیری و بررسی شکایت های صورت گرفته و گزارش های سامانه 124، یک میلیارد و 504 میلیون و 560 هزار ریال به شاکیان برگشت داده شده است.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای این طرح بیش از 141 مورد گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی در راستای نظارت هرچه بهتر و بررسی تمامی جوانب به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی واحدها در استان برگزار شده است.
وی گفت: شهروندان و مسافران نوروزی استان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی واحدهای صنفی و غیرصنفی عرضه کننده کالا و خدمات مراتب را به سامانه ارتباطی 124 این معاونت در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان ها اعلام کنند تا ضمن بررسی گزارش با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
تهوری یادآور شد: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1398 از یکم بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و تا پانزدهم فروردین سال جاری در استان ادامه دارد.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.