معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بهرفت کمپین ملی برای بهبود رفتارهای ترافیکی است و احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به این کمپین پیوستند.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی فائزه موهبتی افزود: تاکنون 16 هزار و 257 نفر در راستای فرهنگ سازی و کاهش رفتارهای پرخطر رانندگان به پویش بهرفت ملحق شده اند.
وی بیان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش، فرمانداران بیرجند، خوسف، قاینات، مدیرکل صدا و سیمای استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف و خزانه دار جمعیت هلال احمر کشور تاکنون از پست های امداد و نجات هلال احمر استان بازدید داشته و به پویش ملی بهرفت پیوسته اند.
وی گفت: از شروع فعالیت 23 پست ثابت ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون بالغ بر 34 هزار نفر از خدمات پست‌های ثابت و 892 نفر از خدمات 6 تیم سیار سحاب (سامانه حرکتی امدادی و بشردوستانه) در استان بهره‌ مند شده‌اند.
موهبتی با اشاره به اینکه 18 ایستگاه سلامت، 16 فضای دوستدار کودک و 11 خیمه نماز در پست‌های ثابت برپا شده است بیان کرد: سه هزار و 979 نفر از خدمات ایستگاه سلامت و 12 هزار و 200 نفر از فضای دوست دار کودک بهره گرفته‌اند.
وی اظهار داشت: همچنین در پست های نوروزی، اعضای جوانان برای جمع آوری کمک های آسیب دیدگان سیل گلستان آماده دریافت کمک های نقدی هم استانی ها و مسافران هستند.
وی گفت: از ابتدای طرح نوروزی 18 هزار و 417 بروشور آموزشی، اطلاع رسانی و انگیزشی بین مسافران توزیع شده است.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.