علی یحیایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع هزار و 243 نفر حادثه دیده، تعداد 261 نفر در حوادث جاده ای و 982 نفر در حوادث غیر جاده ای حادثه دیده بودند که 69 نفر از این تعداد به مراکز درمانی انتقال داده شده بودند.
وی یادآور شد: امدادگران هلال احمر طی این 21 روز از چهارشنبه بیست و پنجم اسفند 95 تا پانزدهم فرودین 96 در 239 حادثه حضور یافتند، به هفت نفر گرفتار برف و کولاک ، 73 نفر در حوادث جاده ای و 134 نفر به صورت حضوری امدادرسانی شد.
وی با اشاره به اینکه در این مدت 123 نفر از سوی هلال احمر در نقاط مختلف استان سمنان اسکان یافتند، خاطرنشان کرد: در این چند روز و در عملیات امدادی هلال احمر سمنان، 2 مورد خدمات مناسبتی، 2 مورد سیل و آبگرفتگی، 12 مورد شهری و 9 مورد کوهستان در محورهای مواصلاتی این استان انجام شده است.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان یادآورشد: طی این 21 روز، 271 تیم عملیاتی و 793 نیروی عملیاتی برای امدادرسانی به شهروندان مختلف ارائه خدمت کردند و 10 مورد عملیات رهاسازی در حوادث جاده ای نیز انجام شده است.
26 پایگاه های امداد و نجات در استان سمنان در ایام نوروز آماده خدمت رسانی هستند.
هموطنان گرفتار در حوادث مختلف می توانند از طریق شماره 112 سامانه امداد و نجات هلال احمر، از خدمات این نهاد بهره مند شوند.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.