به گزارش ایرنا فاطمه آرامجو روز پنجشنبه پس از کاشت چند اصله نهال در محوطه ایرنا به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در نشستی با حضور مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه افزود: وقتی دغدغه استاندار مواردی چون آب، مرز، کشاورزی، مرزنشین و همه چالش ها و مشکلات استان است و پیگیری های لازم برای رفع مشکلات انجام می شود، رسانه بایستی با جریان سازی سالم موضوعات ما را یاری کند.
وی بیان کرد: به عنوان مثال موضوع بسته بودن مرزهای استان چندین ماه است به صورت مکرر پیگیری می شود، موضوعی که در این مدت بخش زیادی از مردم و مسئولان را تحت تاثیر قرار داده است.
وی با اشاره به تلاش استاندار خراسان جنوبی برای بازگشایی بازارچه های مرزی و سفر 2 ماه گذشته به افغانستان گفت: مکاتبات و مذاکرات متعددی در داخل با وزارت امور خارجه و خارج کشور از طریق رایزنی با مقامات افغانستان انجام و منجر به بازگشایی مرز شد.
سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: جریان سازی برای موضوعاتی از جمله مرز باید توسط رسانه ها به نحو درست و دقیق انجام شود و ادامه یابد تا در ادامه مسیر فعالیت ها اثرگذار باشد.
وی تاکید کرد: مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی که هر کدام رسانه دولت هستند، باید با تعامل با رسانه حداکثر استفاده را از این ظرفیت ببرند تا به توسعه استان که هدف مشترک همه ماست، دست یابیم.
آرامجو گفت: برای اطلاع رسانی درست و به موقع در استان باید ارتباط بین رسانه و روابط عمومی دستگاه های اجرایی تقویت شود زیرا ارتباط دوسویه بین روابط عمومی و رسانه خلاء اطلاعاتی را رفع می کند.
وی بیان کرد: بارها مشاهده شده روابط عمومی ها اطلاعات درست را در اختیار رسانه قرار نمی دهند لذا با دریافت اطلاعات غیرموثق توسط خبرنگاران مشکلاتی ایجاد شده است.
سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان همه فعال و هوشمند هستند لذا با مودت و افزایش تعامل بین رسانه و روابط عمومی می توان حداکثر استفاده را از این ظرفیت ها برد.
وی با بیان اینکه رسانه و روابط عمومی 2 بال یک دستگاه اجرایی هستند گفت: دستگاه اجرایی بدون رسانه نمی تواند کار کند و رسانه بدون روابط عمومی با مشکل مواجه می شود لذا این ارتباط باید تقویت شود.
آرامجو افزود: هفته منابع طبیعی و کاشت درخت در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی بهانه ای برای تجدید میثاق با رسانه بود.
وی گفت: این مراسم سبب شد ذات اهمیت ایرنا که همیشه در کنار دولت و ملت بوده و هست برای همه مسئولان روابط عمومی و مردم واضح و روشن شود و دوباره نمود پیدا کند.
وی با بیان اینکه خبرنگاران ایرنا همیشه پای کار بوده اند اظهار داشت: تاکنون حداکثر استفاده را در بخش های مختلف از رسانه دولت داشته ایم و برای تقویت این ارتباط کماکان نیاز به همکاری داریم.
امروز (پنجشنبه) با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان جنوبی، سرپرست روابط عمومی استانداری و شماری از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، 6 اصله نهال عناب، زبان گنجشک، اقاقیا و انجیر در محوطه خبرگزاری جمهوری اسلامی غرس شد.
15 اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری است.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.