حمیدرضا درودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال نمایشگاه بهاره در محل سایت جدید نمایشگاه های بین المللی در انتهای بلوار جاده علی آباد لوله بیرجند دایر است.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه تمامی زیرگروه های کالاهای مصرفی از جمله مواد غذایی، آجیل، سوغات، کیف، کفش، پوشاک و لوازم مصرفی مانند صنایع دستی و کالاهای اساسی با 10 تا 15 درصد تخفیف به فروش می رسد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خراسان جنوبی گفت: همچنین 10 غرفه تنظیم بازار برای توزیع کالاهای اساسی با نظارت سازمان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در این نمایشگاه دایر است.
وی اظهار داشت: غرفه دارانی از سراسر کشور و اصناف استانی و شهرستانی در این نمایشگاه حضور دارند و سعی شده قیمت غرفه ها نسبت به سطح کشور ارزان تر در اختیار آنان قرار گیرد.
درودی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره دغدغه فرماندار بیرجند برای برگزار نشدن نمایشگاه در سایت جدید به دلیل کمبود زیرساخت ها گفت: فرماندار به عنوان مدیر شهرستان دغدغه های زیادی برای امور زیربنایی دارند که باید توسط دستگاه های اجرایی کامل اجرا شود اما نیازهای استان هم باید ملاک عمل قرار گیرد.
وی افزود: دستگاه های اجرایی باید با توجه به نیازها و مشکلاتی که شرکت نمایشگاه ها در سایت قدیم داشت از جمله نبود پارکینیگ، عدم دسترسی دستگاه های خدمات رسان در مواقع ضروری، نبود حس آرامش برای شهروندان و بیماران بیمارستان همجوار در تکمیل سایت جدید ما را بیشتر یاری کنند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خراسان جنوبی بیان کرد: سایت نمایشگاه قبلی متعلق به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بود و تذکرات زیادی مبنی بر نیاز به پارکینگ برای ارباب رجوع، پرسنل و انبار به ما داده شد لذا شرکت نمایشگاه ها مجاب شد هرچه سریعتر بتواند در ارتباط با نیازهای مردم و دستگاه های اجرایی جامه عمل بپوشاند.
وی گفت: مکان فعلی شرکت نمایشگاه های بین المللی در شان و منزلت مردم اما با یکسری کمبودها و کسری ها مواجه است که در صورت همکاری مستمر دستگاه های اجرایی به سرعت قابل حل و فصل است.
درودی اظهار داشت: زمین سایت جدید نمایشگاه از دهه 80 به شرکت واگذار شده و دستگاه ها اقدامات مثبت زیربنایی را هنوز انجام نداده اند در حالیکه شرکت بخش خصوصی است و سرمایه گذاری های زیادی انجام داده اما با محدودیت ها و تنگناهای اداری زیادی رو به رو بود.
وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی ممکن است تا زمان ضرورت فعالیت خاصی انجام ندهند اما بخش خصوصی نمی تواند تا زمان زیادی بلاتکلیف و معطل بماند چون متعهد به سهامداران و اعضا است و علاوه بر پاسخگویی به آنان باید جوابگوی جامعه و مردم نیز باشد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خراسان جنوبی گفت: تقاضا داریم استاندار، فرماندار و دادستان که تاکنون نیز ما را یاری کرده اند کماکان کمک های خود را از ما دریغ نکنند.
وی افزود: با توجه به بازدید استاندار خراسان جنوبی و مسئولان دستگاه های اجرایی از محل سایت جدید نمایشگاه بین المللی (سوم دی ماه) و تاکید بر افتتاح نمایشگاه در دهه فجر، با اینکه برای تکمیل زیرساخت ها به تمامی مسئولان مربوط دستور داده شده بود اما تاکنون هیچ اقدام چشمگیری انجام نشده است.
درودی یکی از مشکلات اساسی نمایشگاه بین المللی بیرجند را آب عنوان کرد و گفت: هنوز شرایطی مهیا نشده تا برای رفع این مشکل شرکت آب منطقه ای وارد عمل شود و باید تکلیف این موضوع مشخص شود.
وی اظهار داشت: از مسئولان دستگاه های اجرایی تقاضا داریم حداقل برای رفاه حال شهروندان کمک کنند مشکل زیرساخت ها حل و فصل شود چون این مجموعه مربوط به شخص خاصی نیست بلکه منطقه ای و ملی بوده و حمایت از آن حمایت از صنعت و اقتصاد استان است.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.