به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید دادگر در مراسم صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی با تبریک ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا (س) و میلاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اظهار داشت: اگر برای خدا تصمیم گرفتیم و برای خدا حرکت کردیم خداوند اراده اش این است که ما را یاری کند.
وی با تقدیر از تلاش کارکنان پلیس راه و پلیس راهور که در ایام ریزش نزولات آسمانی به صورت جهادی فعالیت کردند افزود: طی ماه جاری در حوزه برخورد با هنجارشکنان در استان خراسان جنوبی اقدامات بسیار خوب و تاثیرگذاری انجام شده است که فعالیت همکاران ما در پلیس خراسان جنوبی قابل تقدیر است.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تبریک به مجموعه ورزشی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی در کسب رتبه های قهرمانی ورزش های زورخانه ای در سطح ناجا بیان کرد: تلاش در جهت اشاعه ورزش های زورخانه ای و همگانی ضمن ارتقای روحیه کاکنان باعث افرایش بهره وری و آمادگی جسمانی در اجرای ماموریت های پلیس خواهد شد.
وی بر رعایت نظم و انضباط در انجام وظایف سازمانی تاکید و تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی در اجرای ماموریت های پلیس باید در اولویت امور قرار گیرد و دقت شود برای انجام ماموریت ها حقی از سایر شهروندان تضییع نشود.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.