به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ سعید دادگر افزود: روز گذشته ماموران در اجرای طرح پایش محورهای مواصلاتی، هنگام کنترل و بازرسی خودرو های عبوری به یک دستگاه تریلی که از سیستان و بلوچستان عازم شهرهای مرکزی کشور بود مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی تکمیلی به داخل ایستگاه هدایت کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو 98 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.
وی با اشاره به اعزام متهم به دادسرا گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده و دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

** کشف 8 هزار و 600 عدد قرص قاچاق در قاینات
فرمانده انتظامی قاینات از کشف 8 هزار و 600 قرص قاچاق و دیگر کالاهای ممنوعه به ارزش 58 میلیون و 250 هزار ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمود زال بیکی گفت: ماموران ایست و بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان قاین، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو 8 هزار و 600 قرص ترامادول قاچاق، 10 کیلوگرم پارچه خارجی و 40 کیلوگرم انفیه کشف و متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
زال بیکی یادآور شد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله ای در این حوزه، همواره یکی از اولویت های کاری مهم پلیس به شمار می رود.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.