به گزارش ایرنا فرماندار درمیان روز پنجشنبه در آیین بهره برداری این طرح ها با حضور نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح این تعداد طرح برای پنج نفر اشتغال ایجاد شد و بیش از 14هزار نفر از مزایای آن برخوردار شدند.
محمد بشیری زاده، گازرسانی به روستای درمیان، احداث خانه بهداشت روستای فورگ به نمایندگی از 2 باب خانه بهداشت، طرح آبیاری تحت فشار روستای اره فورگ به نمایندگی از هفت طرح بخش کشاورزی، سالن ورزشی روستای سرو، 2طرح اشتغال گلخانه آلوورا در روستای تشوند، بوستان روستای طاغان به نمایندگی از پنج بوستان روستایی و گاز رسانی به منازل سازمانی هنگ مرزی گزیک را از جمله طرح های افتتاحی در هفتمین روز هفته دولت در درمیان ذکر کرد.
وی ادامه داد: در هفتمین روز دهه فجر سه هزار و 750 متر مربع فنس و چهار دستگاه بخاری با اعتبار440 میلیون ریال به اهالی روستاهای منطقه حفاظت شده درمیان تحویل شد.
همچنین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهر اسدیه از دیگر برنامه های نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان درمیان در هفتمین روز از دهه فجر بود.
درمیان از شمال به شهرستان قاینات، جنوب به شهرستان سربیشه، غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن با مرزی به طول 70 کیلومتر به استان شیندند افغانستان متصل است.
درمیان سال 1384 از بخش به شهرستان ارتقا یافت.
7556*6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.