به گزارش ایرنا مهران سرپرست روز چهارشنبه در نشست تخصصی دفاتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی حوزه شرق کشور افزود: این تعداد پروژه ورزشی خیرساز در استانی مانند خراسان جنوبی با این سطح از توان اقتصادی نشان از درایت و بزرگواری مردم و خیران دارد.
وی گفت: بهمن ماه امسال با حضور قائم مقام وزیر ورزش و جوانان همایش تجلیل از خیران ورزش یار کشور در بیرجند برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر هیچ پروژه راکد ورزشی از محل اعتبارات ملی و استانی در خراسان جنوبی نداریم و 22 پروژه افتتاحی و کلنگ زنی هم برای دهه فجر آماده کرده ایم.
وی بیان کرد: با شروع برنامه ششم توسعه و اتفاق تاریخی که بین دولت و مجلس شورای اسلامی رقم خورد، نگاه ورزش در گذشته به ملاحظات بودجه ای بود و سال 1395 آنچه در پیش نویس لایحه بودجه سال 1396 در دستور کار قرار گرفت، 27 صدوم درصد از 9 درصد مالیت ارزش افزوده به سمت ورزش کشور آمد که بخش عمده آن به سمت اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای روانه شد و با شروع برنامه ششم از سال 1396، میزان اعتبارات به مقدار قابل توجه افزایش یافت.
سرپرست اظهار داشت: در نشست تخصصی دفاتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی حوزه شرق کشور باید چند اقدام خوب به عنوان بیانیه یا مطالبه این نشست به وزیر ورزش و جوانان ارائه شود.
وی گفت: دفاتر فنی شغلی پرخطر است و جنس و ماهیت آن مورد حساسیت دستگاه های نظارتی است.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.