به گزارش ایرنا اسماعیل قادری فر روز دوشنبه در حاشیه بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از مرکز رشد واحدهای فناور قاین در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم تا پایان سال شاهد شروع به کار این صندوق پژوهش باشیم تا جریان سرمایه گذاری خطرپذیر یا «وی سی» برای حمایت از واحدهای فناور ایجاد شود.
وی گفت: با توافق استاندار خراسان جنوبی تجهیز و نوسازی فضای یکهزار مترمربع برای افزودن شدن به مرکز رشد واحدهای فناور قاین در دستور کار قرار می گیرد و به زودی عملیات آن آغاز می شود.
وی شهرستان قاین را قطب بین المللی زرشک و زعفران دانست و افزود: پیش بینی می شود برای این پروژه 800 میلیون تا یک میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز مرکز رشد و فناوری قاین اختصاص داده شود.
قادری فر گفت: معاون رئیس جمهوری در سفر به خراسان جنوبی مصوبات خوبی برای توسعه مراکز رشد و فناوری شهرستان های این استان به ویژه قاین دارد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری امروز (دوشنبه) برای بازدید از طرح ها و واحدهای علمی و دانش بنیان به خراسان جنوبی سفر کرد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.
«سورنا ستاری» در نخستین برنامه این سفر از شرکت های مرکز رشد واحدهای فناور قاین بازدید کرد و در ادامه نیز از شرکت دانش بنیان تروند زعفران این شهرستان بازدید می کند.
وی سپس در مرکز استان از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، شرکت کشت بافت خاوران و دو شرکت فعال دانش بنیان صنعتی بازدید خواهد کرد.
افتتاح و بازدید از مرکز نوآوری دانشگاه بیرجند، دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و شرکت در نشست شورای اداری استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در بیرجند است.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.