به گزارش ایرنا غلامرضا قوسی روز شنبه در شورای زکات استان اظهار داشت : تولیدات زراعی و باغی استان بیش از 860 هزار تن است.
وی افزود: خراسان جنوبی 150 هزار هکتار سطح زیر کشت زراعی و باغی، یک میلیون و 600 راس دام سبک و 29 هزار نفر شتر دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: کشاورزان و بهره برداران استان در پرداخت زکات پیشگام بوده اند و این کار را از اولویت های زندگی خود می دانند.
وی با بیان اینکه کل مردم استان در بحث زکات سنگ تمام گذاشته اند، افزود: آمادگی داریم ظرفیت مراکز خدمات کشاورزی را در اختیار شورای زکات قرار دهیم.
قوسی بیان کرد: 660 تشکل بخش کشاورزی داریم که ارتباط مستقیم با کشاورزان دارند و می توانند در بحث جمع آوری زکات کمک کنند.
مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز گفت: از ابتدای امسال 740 دقیقه برنامه با موضوع زکات از طریق رسانه ملی در استان پخش شده است.
علیرضا آیینه دار با بیان اینکه عملکرد صدا و سیما در حوزه زکات نسبت به 2 سال گذشته افزایش یافته است افزود: از ابتدای امسال 39 مستند زکات برکت زندگی، 100 زیرنویس برای تشویق و ترغیب ، 484دقیقه برنامه رادیویی و 66 گزارش نیز در بخش خبر تولید و پخش شده است.
وی راه اندازی یک نهضت برای موضوع زکات در استان را لازم دانست و گفت: صدا و سیمای استان آمادگی پشتیبانی از این جریان را دارد.
مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی یادآور شد: بخشی از جامعه هدف زکات در روستاها و شهرستان ها هستند که نیاز است توجه بیشتر به شورای زکات شهرستان ها شود.
9893 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.