به گزارش ایرنا جلال الدین صادقی، روز شنبه در سمینار بررسی اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده خراسان جنوبی اظهار داشت: حسابداری در مدیریت نقش کلیدی دارد و مبنای تصمیم گیری‌های صحیح و اصولی است.
وی افزود: اطلاعاتی که توسط حسابداران در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد می‌تواند نقش مهمی در تصمیم گیری مدیران داشته باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی کاربردی ترین علم را حسابداری دانست و افزود: مدیرانی در ارزیابی عملکرد و دولت ‌ها برای تامین مالی همواره به علم حسابداری نیاز دارند.
وی با بیان اینکه حسابداری علمی است که برای ما و نسل آینده بسیار مفید واقع خواهد شد، تصریح کرد: حسابداری در واقع فن توصیف و انداره گیری فعالیت‌های اقتصادی است که توسط حسابداران به نمایش گذاشته می‌شود.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز گفت: این سمینار با همکاری و حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی، اتاق بازرگانی، شرکت توسعه عمرانی و سرمایه گذاری اقلیم فردوس، شرکت افشره ساز فردوس، دانشگاه جامع علمی کاربردی، آریا حساب فردوس و شرکت بهبود گزارش رهنمود برگزار شد.
مجتبی ابراهیمی اظهار داشت: با توجه به اینکه اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی مطرح است، ضرورت دارد صاحبان مشاغل و مسئولان مالی دستگاه های اجرایی و همچنین فعالان حوزه حسابداری و حسابرسی از تغییرات احتمالی این قانون مطلع شوند که برگزاری این سمینار گامی در آگاهی از این اصلاحیه است.
وی یادآور شد: این سمینار با هدف شناساندن اهمیت فعالیت حسابداران در عرصه‌های مختلف کشور برگزار شد که امیدواریم با ارائه مطالب توسط غلامحسین دوانی، مشاورمالیاتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مفید باشد.
به گزارش ایرنا در این سمینار حسابداران و حسابرسان دستگاه های اجرایی و شرکت های استان حضور داشتند.
9893 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.