به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی سید حامد حسینی با حکم استاندار به عنوان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری منصوب شد.
محمدمهدی مروج الشریعه در این حکم اظهار امیدواری کرد که وی بتواند با توکل به خداوند متعال و استعانت از الطاف ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) و سیاستهای مدبرانه دولت تدبیر و امید، در جهت اعتلا و رشد تولید و کارآفرینی و سرمایه گذاری استان و خدمت خالصانه و صادقانه به مردم شریف و بزرگوار خراسان جنوبی موفق و موید باشد.
برپایه این گزارش، سرپرست معاونت اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی، مشاور اقتصادی شورای اسلامی دوره سوم شهر مشهد، مدیر برنامه ریزی اقتصادی شهرداری مشهد، مسئول کمیسیون اقتصادی شهرداری کلانشهرها و مراکز استانهای کشور، مشاور امور بانکی، سرمایه گذاری و تامین منابع استاندار خراسان جنوبی از جمله مهمترین سوابق خدمتی و مدیریتی سید حامد حسینی است.
همچنین طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی حمید حلاج مقدم به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری منصوب و از خدمات و تلاش های عبدالحسین داداشی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری در این حکم اظهار امیدواری شده است وی بتواند با توکل به خداوند متعال و استعانت از الطاف ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و سیاست های مدبرانه دولت تدبیر و امید در انجام وظایف حساس و مهم موضوعات مرتبط با امور شهری و شوراهای اسلامی شهر و روستا موفق و موید باشید.
حمید حلاج مقدم دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری است که قبل از احراز این پست، مسئول میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان فردوس، معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردگشری خراسان جنوبی و شهردار فردوس بوده و سابقه تدریس در دانشگاه های فردوس و بیرجند را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
جمشید آزاد درمیان نیز با حکم مروج الشریعه به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.
استاندار خراسان جنوبی در این حکم اظهار امیدواری کرد که وی بتواند با توکل به خداوند متعال و استعانت از الطاف ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(حفظه الله) و سیاستهای مدبرانه دولت تدبیر و امید در انجام وظایف حساس و مهم برنامه ریزی و بودجه استانداری موفق و موید باشد.
برپایه این گزارش، معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی و رئیس گروه شورای نظارت راهبردی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی از جمله سوابق خدمتی و مدیریتی آزاد درمیان است.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.