به گزارش ایرنا عیسی جعفری گیو روز سه شنبه در دیدار مدیران کل ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مسئولان باید این مهم را در دستور کار قرار دهند تا دیگر گفته نشود در این استان سختگیری می شود.
وی بیان کرد: اتکا به مردم از مهمترین مولفه های نظام جمهوری اسلامی است و هر جا مردم پای کار آمدند، بدون شک پیروز میدان بوده ایم.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: حدود 10 سال است که مقام معظم رهبری بر عنوان های اقتصادی به نامگذاری های سال تاکید داشته اند و مخاطب اصلی ایشان دولت بوده است.
وی اضافه کرد: مخاطب قرار گرفتن مردم در کنار دولت در سال جاری، رهنمودی داهیانه از سوی رهبری است که به حتم خروجی های مثبتی را در بر خواهد داشت و امیدواریم تاکیدهای معظم له به عنوان هدفی بزرگ در دستور کار همه مسئولان نظام قرار گیرد تا با قاطعیت بتوانیم از مشکلات اقتصادی عبور کنیم.
مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی هم گفت: با توجه به اینکه تحریم های اقتصادی سیستم حمل و نقل هوایی را با مشکل مواجه کرده است باید از ظرفیت های موجود به خوبی بهره برد.
هادی سلامی، استفاده از ظرفیت جوانان را بهترین راه برون رفت از این مشکلات بیان کرد و افزود: باید توان جوانان ایرانی را باور کرد تا تهدیدهای موجود تبدیل به فرصت شود.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.