به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در حاشیه این برنامه گفت: یکی از راه های ارتباط مردم و مسئولان در سطح استان، مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با خط رایگان 111 است که فرصت مناسبی برای ارائه و طرح مشکلات و شکایات مردم شریف استان به صورت مستقیم فراهم شده است.
حسین رجبی بیان کرد: سیاست های ابلاغی ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم کشور و استاندار محترم خراسان جنوبی، تاکید بر رسیدگی جدی و پاسخگویی لازم با رعایت کرامت انسانی و حفظ حقوق شهروندی دارد.
وی گفت: بدین منظور در راستای رعایت حقوق شهروندی، مسئولان با سعه صدر پاسخگوی مطالبات مردم شریف استان هستند و هرگونه پاسخگویی توسط مسئولان نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به حوزه مسئولیتی میهمان ویژه مرکز سامد افزود: حوزه بهداشت، درمان و سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این زمینه حساسیت های رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و درخواست های منطقی مردم توسط دولت ابلاغ شده است و حوزه مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری وظیفه دارد نسبت به پایش و رصد نحوه پاسخگویی و حل مشکلات طرح شده اقدام کند.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.