به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد ملایی روز چهارشنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: این برنامه ها براساس تجارب سال های گذشته ستاد استانی و ستادهای کشوری در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: همچنین ایده‌های جدیدی برای برگزاری های هرچه باشکوه تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیشنهاد شده که در صورت تصویب در این شورا اجرا می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از تمامی کارگروه های عضو ستاد خواست برنامه های خود را تا 25 دی ماه به ستاد برگزاری سالگرد ارسال و دستگاه های اجرایی برای اثربخشی بیشتر، نشست های خبری خود را در خصوص تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی از 15 دی ماه تا پنجم بهمن ماه برگزار کنند.
وی بیان کرد: همه ادارات با صدا و سیما و رسانه ها در ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی همکاری کامل کنند و هر کمیته عضو ستاد یک برنامه و جشن استانی ویژه با حضور مسئولان کشوری را برنامه ریزی کند.
ملایی گفت: به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان در مساجد به میان مردم بروند و ضمن تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام، پاسخگوی مشکلات مردم باشند.
وی تاکید کرد: تمامی طرح های کلنگ زنی و افتتاحی استان با عنوان خدمات انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انجام شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به همزمانی ایام الله دهه فجر با دهه فاطمیه گفت: اساس تمام برنامه اجرایی حفظ حرمت ایام عزاداری حضرت فاطمه (س) باشد و همزمانی برنامه عقیدتی و بصیرتی در این زمان مشکلی ندارد اما برنامه های جشن برای بعد از ایام عزاداری برنامه ریزی شود.
وی افزود: برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 26 کمیته در استان تشکیل و فعال شده است.
وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ایران برای عموم مردم به نمایش گذاشته شود گفت: جمهوری اسلامی ایران آینده روشنی برای کشور ترسیم کرده است و با وجود تمامی کارشکنی هایی که در 40 سال گذشته از سوی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی صورت گرفته است، ملت ایران به موفقیت های بسیار مطلوبی دست یافته اند.
ملایی عنوان کرد: دشمنان با القای برخی از مسایل به دنبال خراب کردن گذشته انقلاب اسلامی و گسترش ناامیدی در آینده کشور هستند که ارائه دستاوردهای انقلاب توسط مسئولان نقش مهمی در رفع این توطئه ها دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.