به گزارش ایرنا محمد خضری روز یکشنبه در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعاون گران خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان افزود: یکی از بزرگترین معضلات جامعه، بیکاری است و جوانان دانش آموخته بسیاری جویای کار هستند که آمار پرداخت تسهیلات اشتغال در استان نشان می دهد این قشر در اولویت قرار دارند.
وی گفت: در شرایط کنونی کارگران نیاز به حمایت مسئولان دارند و با توجه به مراجعاتی که به دفتر نماینده ولی فقیه در استان می شود انتظار می رود توجه بیشتری به قشر کارگر استان شده و نسبت به پرداخت معوقات این افراد هرچه سریعتر اقدام شود.
مدیر اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: همه باید دست در دست هم داده تا مشکل کارفرما و کارگر حل و فصل شود چراکه محیط کارگری یکی از محیط های بحران زا در کشور است که اگر جرقه ای ایجاد شود مشکلات فراوانی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایجاد خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به جایگاه تعاون گفت: تعاونی ها زمانی موفق می شوند که نیروی زیر مجموعه را حفظ و حمایت کنند لذا باید در کمیسیون ها و کمیته هایی که در استان برگزار می شود طرح های اشتغال قشر جوان تحصیلکرده بیشتر مورد توجه قرار گرفته و به پرداخت برسد.
مدیر اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بخش تعاون مهمترین رکن توسعه و اشتغال در کشور است که در توزیع ثروت بین مردم نقش کلیدی ایفا می کند.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ غنی اسلام بر تعاون تاکید دارد گفت: تعاون در فرهنگ ایرانی و اسلامی دارای نقش و جایگاه تاریخی و ارزشی است لذا هر اندازه در این بخش بیشتر کار شود تحقق عدالت اجتماعی و اسلامی در جامعه آسانتر خواهد بود.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.