در گفت و گو با جی پلاس؛

روایت جالب حاجیلو از سوء تفاهم میان داور و شفر/ همه مشکلات از هواداران نیست

سرپرست استقلال از به وجود آمدن سوء تفاهم میان وینفرد شفر و حسین زرگر گفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ استقلال در هفته چهارم لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم شکست خورد. قضاوت این بازی را حسین زرگر بر عهده داشت. او تقریبا بازی را بدون مشکل قضاوت کرد اما استقلالی ها و به خصوص هواداران این تیم نسبت به برخی از تصمیمات داور معترض بودند.

اصغر حاجیلو سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره مدیریت سکوهای ورزشگاه جم با توجه به درگیری هوداران در هفته های اخیر لیگ برتر، اظهار می کند: نباید همه تقصیرها را گردن هواداران بیاندازیم. ما مسئولان در مواقعی از مسئولیت هایی که داریم شانه خالی می کنیم. هنوز عده ای طرز برخورد با هواداران را نمی دانند. بعضا داوران و یا سایر کسانی که برگزار مسابقات مسئول هستند، رفتاری را نشان می دهد که موجب حساسیت هواداران می شود.

سرپرست استقلال با اشاره به محدوده فنی مربیان در کنار زمین فوتبال می گوید: مگر پشت خط محوطه فنی مین گذاری شده که داوران مکررا رفتار تندی را نشان می دهند؟ داور می داند هوادار روی مربی و هر گونه حرکتی حساس است اما با شتاب به سمت مربی حمله می کند و او را تهدید به اخراج می کند. باید متناسب با هر شرایطی، برخورد کنیم.

او به یک سوء تفاهم در بازی با پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: در دیدار با پارس جنوبی، شفر با شال هواداری استقلال عینکش را پاک کرد که در همین لحظه داور بازی فکر کرد شفر قصد تمسخر او را دارد چرا که او فکر می کرد منظور شفر از این حرکت این است که او چشم هایی را باز کند و بهتر داوری کند. به خاطر همین می خواست شفر را اخراج کند که من داور را آنقدر بوسیدم تا قانع شد که سوء تفاهم شده است.

حاجیلو خاطرنشان کرد کرد: اگر شفر روی این اشتباه اخراج می شد، جو ورزشگاه از دست مسئولان در می رفت. ما مسئولان می توانیم با یک رفتار ساده همه چیز را مدیریت کنیم. باید دوره های این چنینی برای همه برگزار کنندگان مسابقات برگزار شود تا ما شاهد مشکلات نباشیم.

سرپرست استقلال همچنین درباره شیوع درگیری هواداران در بدو شروع لیگ برتر، به جی پلاس گفت: هواداران فوتبال مظلوم هستند. ما همه تقصیرات را گردن آن ها می اندازیم. باید به آن ها هم حق بدهیم. در ورزشگاهی که هیچ گونه رستوران و کافی شاپی وجود ندارد تا هوادار برای دقایقی استراحت کند، چطور می توانیم انتظار داشتیم آن ها با یک اشتباه از کوره در نروند. باید مسئولیت پذیر باشیم و تمام امکانات رفاهی را برای هواداران تهیه کنیم تا آن ها در گرمای 40 درجه، پنج ساعت قبل از بازی در ورزشگاه حاضر نشوند. من همه مشکلات را از هواداران نمی بینم.

دیدگاه تان را بنویسید