در گفت و گو با جی پلاس؛

خبرنگار روسیه ای: برگزاری جام جهانی تبلیغ ارزان تری برای روسیه بود/ ایران باید صعود می کرد

خبرنگار روسیه ای می گوید ایران مطابق انتظارات در جام جهانی ظاهر شد و حقش بود که به دور حذفی این مسابقات صعود کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه حضور موفقی داشت و توانست بهترین نتایج تاریخ را با کسب 4 امتیاز به دست بیاورد.

با این وجود، حذف زودهنگام اسپانیا و پرتغال منجر به شیوع برخی نارضایتی ها از تیم ملی شد و عده ای خواهان پایان همکاری ایران و کارلوس کی روش بودند چرا که معتقدند سرمربی پرتغالی این نتایج را مقابل پرتغال و اسپانیایی کسب کرده که کاملا به دور از آمادگی بودند.

سرگی اسمولوف - خبرنگار روسیه ای که به همراه گروهی از کشورش به ایران آمده، در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره برگزاری جام جهانی روسیه در کشورش، اظهار کرد: جام باشکوهی بود. همه مردم دنیا از دیدن مسابقات جام جهانی در روسیه لذت بردند. روسیه به خوبی و بدون مشکل این مسابقات را میزبانی کرد. این موضوع برای ما اهمیت زیادی داشت چرا که زحمات زیادی کشیده شد تا جام جهانی بدون نقص و مشکل برگزار شود.

این خبرنگار روسیه ای درباره عملکرد ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: ایران مطابق انتظارات کار کرد. نتایج این تیم نشان می داد که می تواند شگفتی ساز شود. من بازی این تیم با اسپانیا و پرتغال را دیدم. نوع بازی ایران به خوبی هر دو تیم اروپایی را منفعل کرده بود. حق ایران بود که به پلی آف برود.

او با بیان اینکه تیم ملی کشورش مقابل کرواسی بد شانس بود گفت: ما با صعود فاصله زیادی نداشتیم. تیم ملی روسیه در مجموع عملکرد قابل قبولی داشت و مقابل نایب قهرمان جهان در ضربات پنالتی شکست خورد. مردم از روسیه راضی بودند و توانستند تیم ملی کشورشان را بعد از سال ها در مرحله یک چهارم نهایی ببینند.

اسمولوف درباره تبعات برگزاری جام جهانی در روسیه نیز به جی پلاس می گوید: برگزاری مسابقات در روسیه اتفاق خوبی بود و همه از برگزاری آن استقبال کردند. جام جهانی به عنوان مهمترین رویداد فوتبالی جهان منجر به جلب توجهات به میزبان جام جهانی می شود. هنوز هم حال هوای جام جهانی در کشور وجود دارد و برخی از توریست ها مجددا به روسیه بازگشتند تا به گشت و گذار بپردازند. باید به فکر برگزاری المپیک در سال های آتی باشیم. رویدادهای ورزشی تبلیغ ارزان تری برای کشورها است.

این خبرنگار روس درباره شناختش از بازیکنان ایرانیِ شاغل در روسیه می گوید: کمتر روی حوزه فوتبال کار می کنم اما سردار آزمون به عنوان شاخص ترین فوتبالیست ایرانی در روسیه مورد توجهات است. هر چند وقت یک بار خبری را درباره او می بینید. معمولا اخبار پیرامون جدایی و انتقال این بازیکن به کشورهای صاحب سبک است. فوتبال روسیه برای بازیکنان جوان ایرانی بسیار خوب است و می توانند بازی فیزیکی را بهتر یاد بگیرند.

دیدگاه تان را بنویسید