جام جهانی کشتی نوجوانان؛

نصرتی هم طلایی شد/ قهرمانی فرنگی کاران نوجوان ایران با ۲طلا، ۲نقره و ۲ برنز

نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران به مدال طلای جهان رسید و فرنگی کار وزن ۶۰ کیلوگرم ایران نیز نقره گرفت تا در پایان رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان، ایران با ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بر سکوی نخست جهان قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در پایان رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان محمد نصرتی در وزن ۹۲ کیلوگرم دومین و آخرین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت، شاهین بداغی در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال نقره رسید و ده بزرگی در ۴۵ کیلوگرم به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید.مدال طلای با ارزش را برای ایران به ارمغان آوردند تا در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز  بر سکوی نخست جهان قرار گیرد.

در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم محمد نصرتی دارنده مدال طلای آسیا در سال ۲۰۱۸ مقابل الکسی میلشین از روسیه در یک مبارزه زیبا در حالیکه ۳ بر صفر عقب بود در نهایت با نتیجه ۳ بر ۳ پیروز شد و دومین طلای ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

نصرتی پیش از این در دور اول مقابل آرتور وق از مجارستان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد و به مصاف عثمان آیدین از ترکیه رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و به یک چهارم نهایی راه یافت. نصرتی برای رسیدن به نیمه نهایی مقابل ایگناس بوکایسکاس از لیتوانی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز و راهی نیمه نهایی شد.وی در دیدار ماقبل فینال نیز مقابل لاشا ویلدیانی از گرجستان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید