رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان

دو برد و دو شکست برای کشتی فرنگی ایران در روز دوم

رقابت های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان در آتن یونان با ۲ پیروزی و ۲ شکست برای نمایندگان ایران آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در وزن ۴۲ کیلوگرم محمد کریمی‌نیا در دور نخست به مصاف میزوکی اراکی از ژاپن رفت و در پایان ۳ بر یک به برتری رسید. وی در مبارزه دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با ارشاد از هند مصاف می کند.

در وزن ۴۶ کیلوگرم محمدحسین ابوالحسنی در دور نخست به مصاف دایلان راگوسین از آمریکا رفت و در پایان با حساب ۱۱ بر ۲ شکست خورد. وی برای راهیابی به گروه بازنده ها باید منتظر صعود رقیبش به دیدار نهایی باشد.

در وزن ۶۹ کیلوگرم علی کبیری دهکردی در دور نخست مقابل سامت ستین از نروژ ۸ بر ۳ شکست خورد. وی برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد.

در وزن ۷۶ کیلوگرم سید جعفر سعادتی‌فرد پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم به مصاف اوتو کتونن از فنلاند برود. وی در صورت برتری در دور بعد با برنده کشتی‌گیران روسیه و آذربایجان مبارزه می‌کند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم محمد نصرتی در دور نخست مقابل روبن بین از نروژ با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.وی در دومین مبارزه و در یک هشتم نهایی به مصاف محمد دورسون از ترکیه می رود و در صورت برتری مقابل برنده کشتی گیران آذربایجان و بلاروس قرار می گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید