جی پلاس؛

ایران 2 – الجزایر یک/ بازی هجومی تیم کی روش جواب داد

مصاف دوستانه ایران و الجزایر با پیروزی ملی پوشان ایران تمام شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم های ملی ایران و الجزایر از ساعت 20:30 در ورزشگاه مرکور آره نا شهر گراتس اتریش به میدان رفتند.

این دیدار دوستانه و جذاب در نهایت با پیروزی 2 بر یک شاگردان کی روش تمام شد.

سردار آزمون (11) و مهدی طارمی (19) برای تیم ملی ایران و شافعی (55) برای الجزایر گلزنی کردند.

اسلام سلیمانی، مندی و بغداد بونجاح از الجزایر و علیرضا بیرانوند از ایران نیز با کارت زرد داور اتریشی جریمه شدند.

نیمه نخست 

در دقیقه شش، ارسال احسان حاج صفی از روی نقطه کرنر با ضربه سر محمدرضا خانزاده همراه شد و با اختلاف نسبتا کمی از دروازه الجزایر به بیرون رفت.

در دقیقه 9، جهانبخش حمله ای را برای ایران طراحی کرد که توپ در ادامه به آزمون و سپس به طارمی رسید اما مهاجم الغرافه به جای شوت زنی پاس در عرض داد که با سرعت زیادی از مقابل انصاری فرد عبور کرد.

در دقیقه 10، یک بار دیگر ایران حمله ای را آغاز کرد که مهدی طارمی این بار در داخل محوطه جریمه شوت زد که ضربه او با اصابت به پای مدافع الجزایر به کرنر رفت و کرنر هم ثمری برای ایران نداشت.

گل: در دقیقه 11، ارسال علیرضا جهانبخش از سمت چپ زمین الجزایر به داخل محوطه جریمه این تیم با پرش بلند  و ضربه سر دقیق آزمون به داخل دروازه الجزایر رفت و گل نخست ایران به ثمر رسید.

در دقیقه 12، شوت محکم و دقیق کریم انصاری فرد با برخورد به پای مدافع الجزایر به کرنر رفت. ضربه کرنر بسیار خوب بود و بعد از سرزنی خانزاده، توپ مقابل پای کریم انصاری فرد افتاد که این بازیکن فرصت بسیار خوبی را از دست داد.

در دقیقه 18، سودانی با بیرانوند تک به تک شد که بیرانوند به خوبی این توپ را دفع کرد.

گل: روی کار خوب احسان حاج صفی در دقیقه 19 و پاس بسیار خوب به طارمی، مهاجم ملی پوش الغرافه هم دروازه بان را با یک سر توپ جا گذاشت و اجازه داد توپ بدون ضربه دیگری وارد دروازه الجزایر شود و اختلاف به دو گل برسد.

در دقیقه 26، روی اشتباه سعید عزت اللهی، بازیکنان الجزایر صاحب موقعیت خوبی شدند که خط دفاع تیم ملی مانع از پیش روی ریاز محرز شدند.

در دقیقه 32، علیرضا جهانبخش سانتر خوب و بی نقصی را به روی دروازه ارسال کرد که آزمون با کنترل خوبی شوت زنی کرد اما ضربه او را شوشی در دو مرحله کنترل کرد و مانع از به ثمر رسیدن گل دوم ایران شد.

سانتر بسیار خوب فرهات در دقیقه 35، با ضربه سر نه چندان دقیق بونجاح به بیرون رفت تا دروازه ایران بسته بماند.

در دقیقه 40، سانتر خوب وحید امیری کمی بلند تر از آزمون بود و بدون برخورد به کسی راهی اوت شد.

نیمه دوم

 در آغاز نیمه دوم، علیرضا جهانبخش پا به توپ به سمت دروازه الجزایر حرکت کرد که مدافع این تیم او را سرنگون کرد و داور خطا گرفت اما ضربه ایستگاهی حاج صفی نتیجه ای برای تیم ملی به دنبال نداشت.

در دقیقه 49، سانتر خوب ریاض محرز به روی دروازه ایران با ضربه سر بونجاح در آغوش بیرانوند قرار گرفت.

در دقیقه 51، ارسال بازیکن الجزایر از روی نقطه کرنر با ضربه سر مجانی با اختلاف نسبتا کمی راهی اوت شد.

گل: در دقیقه 55 سانتر بلند بازیکن الجزایر به روی دروازه ایران با خروج اشتباه بیرانوند همراه شد و شافعی گل نخست تیمش را با ضربه سر رقم زد و اختلاف دو تیم به یک گل رسید.

در دقیقه 56، ضد حمله تند و تیزی از سوی بازیکنان ایران طراحی شد که پاس آخر از سوی آزمون خوب ارسال نشد و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه 57، فرصت بسیار خوبی برای بازیکنان الجزایر فراهم شد که ضربه سودانی با مهار خوب بیرانوند به کرنر رفت.

در دقیقه 77، بازیکنان ایران روی یک کار تکنیکی مقابل محوطه جریمه صاحب فرصت خوبی شد که شوت محکم جهانبخش با اختلاف بسیار زیاد از دروازه الجزایر به بیرون رفت.

در دقیقه 80، الجزایر صاحب فرصت بسیار خوبی شد که بیرانوند توانست با خروج به موقع، مانع از به ثمر رسیدن گل دوم الجزایر شود. 

این دیدار دوستانه در نهایت با پیروزی 2 بر یک ایران به پایان رسید.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده، سعید آقایی (میلاد محمدی 73)، سعید عزت اللهی (مسعود شجاعی 45)، کریم انصاری فرد (کاوه رضایی 70)، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش (سامان قدوس 78)، سردار آزمون (امید ابراهیمی 62) و مهدی طارمی (وحید امیری 40).

ترکیب الجزایر: شوشی، فرحات، شافعی، ماندی، بوخنشوش، بن سبعینی، مجانی (سلیمانی 64)، هانی ( بن موسی 33)، محرز (ملالی 68)، سودانی و بونجاح (لامین عبید 82).

دیدگاه تان را بنویسید