بیاتی‌نیا: در راه‌آهن پول بلیت هواپیما را هم از بازیکن می‌گرفتند

سرمربی مستعفی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: برای اولین بار در فوتبال دیدم که پول بلیت هواپیما و سفر تیم را هم از بازیکن گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ محسن بیاتی‌نیا در مورد علت استعفایش از راه‌آهن گفت: مشکلات تیم ما زیاد بود، من برای اولین بار در فوتبال دیدم که حتی پول بلیت هواپیما را هم برای سفر تیم از بازیکن گرفتند. واقعاً مگر می‌شود شب عید از بازیکن پول بلیت سفر از بوشهر را به تهران گرفت؟ با این شرایط کار کردن واقعاً سخت بود.

وی افزود: بازیکنم به من می‌گفت من فقط ۲۳۰ هزار تومان در کارت بانکی‌ام پول دارم و نمی‌توانم بلیت ۹۷ هزار تومانی بخرم، چند بازیکن را من پول بلیتشان را دادم اما این شرایط برای کار کردن سخت است.

بیاتی‌نیا افزود: تیم ما حتی زمین تمرین هم نداشت، ۶ هفته دیگر از مسابقات باقی مانده اما ما زمین تمرین هم نداریم. برای هر مسابقه در ورزشگاه اکباتان باید ۶ میلیون تومان پول پرداخت می‌کردیم، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم پول داور می‌دادیم با این شرایط چه کاری می‌توانستم بکنم؟

بیاتی‌نیا با اشاره به مصاحبه برخی از قدیمی‌های باشگاه راه‌آهن گفت: طرف مصاحبه می‌کند و می‌گوید راه‌آهن ۳ زمین تمرین دارد، آنها ظاهراً ۱۰ سال است که از باشگاه راه‌آهن ندارد، راه‌آهن هیچ مالکیتی در باشگاه اکباتان تهران ندارد، باورتان می‌شود تیم‌های مس رفسنجان، فجر سپاسی، خونه به خونه و ... در زمینی که ما میزبانش بودیم ۲ روز تمرین می‌کردند چون پول اجاره زمین را داده بودند اما ما چون پول نداشتیم نمی‌توانستیم در زمینی که خودمان میزبانیم تمرین کنیم.

بیاتی‌نیا در مورد سقوط راه‌آهن به دسته دوم گفت: از نظر فنی من مقصر هستم اما مشکلات باشگاه ما فراوان بود، ما در بوشهر حتی برای خرید غذا مجبور شدیم غذای خانگی بخریم، قرارداد بازیکنان ما ۳۰۰ هزار تومان است، باورتان می‌شود؟ 

وی در مورد اینکه چه کسی جانشین او در راه‌آهن خواهد شد، گفت: واقعاً نمی‌دانم، من شب گذشته متن استعفایم را به سرپرست تیم دادم، نمی‌دانم کسی می‌تواند با این شرایط کار کند یا خیر.

دیدگاه تان را بنویسید