مرزبان: رضا حقیقی تصمیمات اشتباهی در زندگی‌اش گرفت

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: انگیزه‌ای که در رضا می‌بینم می‌دانم که او نه تنها به تیم ما کمک خواهد کرد بلکه به زندگی‌اش جان دوباره‌ای خواهد داد، شاید دوباره به تیم ملی دعوت شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، علیرضا مرزبان درباره بازی مقابل راه‌آهن تهران در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول گفت:من زمانی به ماهشهر اضافه شدم که این تیم ۶ شکست پی‌درپی داشت. وقتی در آخرین بازیمان در نیم‌فصل اول توانستیم در خانه پیروز شویم امید به این تیم برگشت. بعضی ها فکر می‌کردند وقتی شهرداری ماهشهر به لیگ یک صعود کرده است مطمئناً در پایان فصل سقوط می کند. اما من به این تیم امیدوار هستم، ایمان دارم که در لیگ یک می‌مانیم و رتبه خوبی را در پایان فصل به دست می‌آوریم.

وی در ادامه تأکید کرد: ما تقریباً به ۳۸ یا ۴۰ امتیاز احتیاج داریم تا شرایطمان در لیگ یک بهتر شود، از زمانی که به این تیم اضافه شدم همه عوامل تیم، هواداران، بازیکنان و مسئولان هم‌قسم شدند تا تیم شرایط خوبی داشته باشد.

مرزبان در خصوص جذب رضا حقیقی بازیکن سابق پرسپولیس و اینکه آیا این بازیکن مصدوم است یا خیر، گفت: در بازی دوستانه مقابل نساجی مازندران خودش به من اشاره کرد که تعویضش کنیم، مصدومیتی ندارد. با توجه به بازی‌های پرفشاری که در اردو برگزار کردیم، سعی کردم به رضا حقیقی استراحت دهم، بعد از بازی با خودم به صورت اختصاصی تمریناتش را ادامه داد، من به شما قول می‌دهم که رضا حقیقی دوباره به روزهای اوجش برمی‌گردد. متأسفانه رضا حقیقی تصمیمات اشتباهی در زندگی‌اش گرفت که راهش عوض شد. انگیزه‌ای که در رضا می‌بینم می‌دانم که او نه تنها به تیم ما کمک خواهد کرد بلکه به زندگی‌اش جان دوباره‌ای خواهد داد، شاید دوباره به تیم ملی دعوت شود.

سرمربی شهرداری ماهشهر در پایان در خصوص بازی مقابل راه‌آهن گفت: راه‌آهن تیم خوبی است، بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم، مخصوصاً بازی مقابل بادران که واقعاً مقابل این تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت، کادر فنی بسیار خوبی دارند، با توجه به مشکلاتی که دارند مطمئناً بازیکنان باتجربه به این تیم انگیزه داده‌اند که تا به اینجا دوام آورده است، مطمئناً با این شرایط بازی سختی مقابل این تیم داریم. ما برای برد به زمین خواهیم رفت و امیدوارم با پیروزی مقابل این تیم دل هواداران را شاد کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید