گزارش جی پلاس؛

نمایش خوب نمایندگان ایران در آسیا با نتایج ضعیف/ آمار فنی تیم

علی رغم شکست ذوب آهن و تراکتورسازی و مساوی استقلال مقابل حریفان خود، تیم های ایرانی از نظر آماری توانستند بازی اهی زیبا و دلچسبی را ارائه کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران با دو شکست ناامید کننده در روز نخست و یک پیروزی پر گل در تهران و یک تساوی امیدبخش در قطر رقم خورد. بدون شک بهترین تیم هفته پرسپولیس بود که با برتری مطلق نسف قارشی را شکست داد و با سه امتیاز و سه گل زده صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا شد.

دیگر نماینده موفق ایران، استقلال بود. آبی ها در دیداری که توپ و میدان را در اختیار داشتند از رقیب خود عقب بودند اما در نهایت با مساوی 2 بر 2 از زمین خارج شدند تا از یک بازی خارج از خانه یک امتیاز کسب کنند.

ذوب آهن اولین نماینده ایران بود که برابر الدوحیل قطر به میدان رفت و حتی نیمه نخست را هم با برتری یک بر صفر به رختکن رفت اما در نیمه دوم قافیه را به حریف باخت و با حساب 3 بر یک مغلوب صدرنشین لیگ قطر شد.

تراکتورسازی هم در عمان میزبان الاهلی عربستان بود و با یک گل مغلوب تیم دوم عربستان شد تا سائلام و شاگردانش شروع خوبی نداشته باشند.

بر اساس آمار و ارقام ثبت شده از عملکرد تیم های ایرانی، پرسپولیس در تمام آیتم ها از رقیب خود بهتر بود و مزد برتری خود را گرفت.

استقلال هم با وجود تساوی برابر الریان، توانست یکی از بهترین بازی های خود در آسیا را ارائه کند و خیلی بهتر از رقیب قطری خود بود.

دیگر نماینده ایران یعنی تراکتورسازی هم بازی خوبی را ارائه داد اما نتوانست از موقعیت های خود به خوبی بهره ببرد و در نهایت شکست خورد.

ذوب آهن در بین ایرانی ها ضعیف ترین بازی را ارائه کرد و در همه آیتم ها ضعیف تر از رقیب قدرتمند خود بود و در نهایت هم سه بر یک شکست خورد.

در ادامه عملکرد تیم های ایرانی در این مسابقات را آنالیز می کنیم که بسیار جالب توجه است:

پرسپولیس 3 – نسف صفر

شوت : 14  - 8

شوت در چارچوب: 10 - 3

پاس: 463 - 451

مالکیت توپ: 50.5 – 49.5

الریان 2 – استقلال 2

شوت: 9 – 17

شوت در چارچوب: 6 – 3

پاس: 347 – 538

مالکیت توپ: 38.1 درصد – 61.9 درصد

الدوحیل 3 – ذوب آهن یک

شوت: 22 - 9

شوت در چارچوب: 9 - 3

پاس: 554 - 331

مالکیت توپ: 62.5 – 37.5

تراکتورسازی صفر – الاهلی یک

شوت: 9 - 7

شوت در چارچوب: 2 - 4

پاس:490 - 343

مالکیت توپ: 58.5 درصد – 41.5 درصد

دیدگاه تان را بنویسید