در گفت و گو با جی پلاس؛

محرمی: سیستم پرسپولیس را تغییر دادیم/ راه بن بستی برای برانکو وجود ندارد!

مدافع کناری پرسپولیس می گوید بعد از چند بازی که تیمش در گلزنی با مشکلاتی رو به رو شده بود، تدابیر جدیدی از سوی مربیان اتخاذ شد و این تیم توانست پیکان را ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در حالی که در پنج هفته گذشته امتیازات نسبتا زیادی را از دست داده بود، توانست با یک روش جدید پیکان را از پیش رو بردارد.

آن ها برابر تیمی به پیروزی رسیدند که تنها شکست فصل جاری را به پرسپولیس تحمیل کرده است. طبق آنالیزهای کارشناسان، سرخپوشان با درخشش مثلث محرمی، مسلمان و منشا توانسته اند کانال جدیدی را برای حملات خود ایجاد کرده و از این طریق به پیکان ضربه بزنند و در مقابل آن دفاع لایه لایه حریف هم کارساز نبود.

با این برد، پرسپولیس از بحران نصفه و نیمه خارج شد و صحبت های حاشیه ای مهدی طارمی را به به فراموشی سپرد.

صادق محرمی - مدافع راست و جوان پرسپولیس که در پیروزی برابر پیکان یکی از پاس گل های تیمش را ارسال کرد، پیروزی برابر پیکان و حفظ اختلاف امتیاز با رقبا را به خاطر تدابیر مختلف مربیان این تیم دانست و گفت که این تیم هیچ وقت در بن بست باقی نمی ماند.

محرمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با اشاره به پیروزی مهم تیمش در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار کرد: برای کسب پیروزی مصمم بودیم و با ارائه بازی منطقی به این مهم رسیدیم. گل های زود هنگامی که به ثمر رساندیم، در رقم خوردن این نتیجه هم بی تاثیر نبود.

او درباره بازی متفاوت پرسپولیس نسبت به گذشته و زدن سه گل به حریف، توضیح داد: بعد از چند بازی که تا حدودی در گلزنی مشکل داشتیم، این بار راهکار جدیدی را اتخاذ کردیم و از همین راه به گل رسیدیم. در بازی های قبل، رقبا با انتخاب دفاع لایه لایه اجازه گلزین را نمی دادند اما اجازه تکرار این اتفاق را به پیکان ندادیم.

مدافع راست پرسپولیس درباره ارسال پاس گل و نقش تاثیرگذارش در برنامه های هجومی این تیم خاطرنشان کرد: به شخصه دوست دارم در کارهای هجومی حضور داشته باشم اما کمتر این اتفاق رخ می دهد. همانطور که گفتم با تغییر برنامه ها، پیکان را غافل گیر کردیم. در این برنامه حضور من بیشتر از بازی های گذشته به چشم آمد.

محرمی درباره ادامه صدرنشینی این تیم و حفظ اختلاف امتیاز با رقبا هم به جی پلاس گفت: تکرار قهرمانی در لیگ برتر کار بسیار دشواری است چرا که بعد از سه سال، برانکو بیشتر از هر زمانی برای سایر مربیان شناخته شده است اما او همیشه از بن بست ها عبور می کند و تیم را به مسیر درست هدایت می کند. در بازی با پیکان هم تغییر سیستم بازی مشهود بود.

مدافع پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیمش ادامه داد: باید بهترین شرایط را داشته باشیم و به سمت قهرمانی حرکت کنیم. دوست نداریم در این مسیر لغزش داشته باشیم و برای این موضوع هر کاری را انجام می دهیم.

دیدگاه تان را بنویسید