در گفتگو با جی پلاس؛

بیرانوند: برانکو مشکلی با سرباز شدنم ندارد/ می خواهم تا جام جهانی کار را تمام کنم

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با بیان اینکه به احتمال زیاد نیم فصل سرباز می شود گفت: می خواهم تا جام جهانی مشکلی از بابت سرباری نداشته باشم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ در یکی از بازی های هفته یازدهم لیگ برتر، پرسپولیس توانست با دو گل سایپا را مغلوب کند و به صدر جدول باز گردد.

تداوم نتایج خوب پرسپولیس در هفته های اخیر یک بار دیگر تمام حواشی اطراف این تیم را از بین برده و عملکرد مهاجمان این تیم در نبود طارمی تمامی نگرانی ها را از بین برده است. با این حال در پایان دیدار پرسپولیس و سایپا، علیرضا بیرانوند که این روزها خبرهایی مبنی بر سربازش شدن وجود دارد، باعث نگرانی هواداران شد.

دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی فوتبال بعد از پایان بازی برخلاف اظهارات چند هفته قبل خود گفت که احتمالا در نیم فصل سرباز می شود که تا قبل از جام جهانی شرایط لازم برای انتقال به فوتبال اروپا را فراهم کند.

او پیش از گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با پیش کشیدن بحث سرباز شدنش مصاحبه ای را در این باره انجام داد که در ادامه می خوانید:

می خواهم بهترین تصمیم را برای آینده بگیرم

جی پلاس: یک بار دیگر بحث سربازی تو داغ شده و گویا تصمیم به جدایی گرفتی؟

بیرانوند: بالاخره باید به خدمت مقدس سربازی بروم. با توجه به برنامه ای که برای آینده دارم، با تصمیم خانواده و وکیلم، می خواهم بهترین تصمیم را بگیرم.

سربازی من کوتاه خواهد بود

جی پلاس: صحبت هایت به گونه ای است که به احتمال زیاد در نیم فصل دوم به سربازی می روی؟

بیرانوند: احتمال این کار زیاد است. مدت زمان سربازی من کوتاه خواهد بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا جام جهانی به سربازی بروم و مشکلی از این بابت نداشته باشم.

می توانم تا سال ها درس بخوانم و به سربازی نروم

جی پلاس: فعلا دانشجو هستی؟

بیرانوند: من می توانم تا چند سال بعد به ادامه تحصیل بپردازم ولی بهتر است الان به سربازی بروم چون می خواهم در جام جهانی حضور داشته باشم، بدرخشم و اگر شد در خارج از کشور فوتبالم را ادامه بدهم.

باید به فکر خودم و خانواده ام باشم

جی پلاس: پرسپولیس بعد از تو نمی تواند دروازه بانی بگیرد و از طرفی خودت هم تحت قرارداد تیم خواهی ماند.

بیرانوند: فکر نمی کنم جدایی من مشکلی برای تیم به وجود بیاورد. تیم مان خیلی خوب است و دو دروازه بان خوب دیگر دارد. از طرفی من باید به فکر خود و خانواده ام نیز باشم تا در آینده به مشکلی نخوریم. با این حال با برانکو هم صحبت کردم.

برانکو مشکلی با جدایی من ندارد

جی پلاس: برانکو مشکلی با جدایی تو ندارد؟

بیرانوند: با او صحبت کردم و نظرش مساعد بود. برانکو علاوه بر داخل زمین، یک تیم خوب هم روی نیمکت دارد.

تراکتورسازی تنها تیمی است که سرباز – بازیکن می گیرد

جی پلاس: با این حساب صحبت هایی که درباره حضورت در تراکتورسازی می شد، بی اساس نیست؟

بیرانوند: من فقط با برانکو صحبت کردم. باید با بزرگان فوتبال و خانواده ام صحبت کنم و برای آینده تصمیم بگیرم. فعلا بحث تراکتورسازی مطرح نیست ولی فقط این تیم می تواند بازیکن سرباز بگیرد 

هر بازیکنی دوست دارد لژیونر شود

جی پلاس: در ابتدای فصل بحث هایی درباره لژیونر شدنت وجود داشت که با صحبت های خودت مشخص می شود بی اساس نبوده و به دنبال این مهم هستی؟

بیرانوند: آرزوی هر بازیکنی بازی در فوتبال اروپا است و من هم دوست دارم به بالاترین سطح فوتبالی خودم برسم. جام جهانی بهترین فرصت برای دیده شدن است و با تلاش خودم می خواهم جزو ترکیب اصلی تیم ملی باشم و بدرخشم.

دیدگاه تان را بنویسید