بیرانوند: احتمالا نیم فصل به سربازی می‌روم

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: با تصمیمی که با خانواده و وکیلم گرفتم، احتمال این که از پرسپولیس جدا شوم، زیاد است و به خاطر جام جهانی این کار را می‌کنم. مدت زمان سربازی من کوتاه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود. نیاز داشتیم  قبل از تعطیلات بتوانیم یک برد شیرین کسب کنیم که در  تعطیلات اعتماد به نفس خوبی داشته باشیم.

او درباره شکست دادن تیم علی دایی گفت: جدا از این که علی آقا از فوتبالیست‌های خوب ایران، آسیا و جهان است، تیم خوب و جوانی داشت و ما را اذیت کردند. توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و ببریم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره احتمال جدای‌اش از پرسپولیس در نیم فصل و رفتن به سربازی گفت: من متاهل هستم و دو بچه دارم و سربازی من کوتاه خواهد بود. با تصمیمی که با خانواده و وکیلم گرفتم، احتمال این که از پرسپولیس جدا شوم، زیاد است و به خاطر جام جهانی این کار را می‌کنم. مدت زمان سربازی من کوتاه است.

بیرانوند در واکنش به این که اگر او برود، پرسپولیس نمی‌تواند دروازه‌بان دیگری را به خمدت بگیرد، گفت: من به فکر خودم هستم. باید به فکر آینده‌ام باشم. جام جهانی هم در پیش است. بازی کردن در این مسابقات آرزوی هر بازیکنی است. من هم می‌خواهم با تلاش زیاد در ترکیب قرار بگیرم و دیده شوم. من تا ۱۰ سال دیگر هم می‌توانم درسم را ادامه دهم اما برای آینده بهتر این کار را می‌کنم.

بیرانوند درباره زمان دقیق جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم دو، سه هفته قبل از نیم فصل جدایی من مشخص می‌شود. من با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر اتفاقی نیافتد در پرسپولیس می‌مانم. با بزرگترها و خانواده‌ام صحبت می‌کنم. با برانکو صحبت کردم؛ او مشکلی با تصمیم من ندارد.

او درباره طلبش از باشگاه نفت تهران گفت: من تا فردا به باشگاه نفت و فدراسیون وقت می‌دهم با من، جلال حسینی و وحید امیری تسویه کنند. ما حکم کمیته انضباطی را داریم. اگر این کار را نکنند، تمام چیزهایی که می‌دانیم را تحویل رسانه‌ها می‌دهیم. جرم نکردیم که پول‌مان را می‌خواهیم؟ هنوز باشگاه نفت کاری برای ما نکرده است. آقای قنبرزاده، عماد حسینی، تاجیک کجا هستند؟ می‌خواهیم بدانیم کجا پنهان شدند که جواب ما را نمی‌دهند. ما دو بازی مهم برای تیم ملی داریم و باید تمرکزمان را روی این بازی‌ها بگذاریم و دیگر نمی‌توانیم صحبت کنیم.اگر تا فردا تکلیف من، وحید امیری و جلال حسینی مشخص نشود، قبل از ورود به اردوی تیم ملی هر چیزی که می‌دانیم را می‌گوییم. از کسی نمی‌ترسیم. قبلا هم بهنام پیشرو را محکوم کردیم. چندین بار هم با جهانیان جلسه داشتم و با او کنار آمدم. به آقای ساکت و تاج می‌گوییم مالکی که دفتر کارش در کارواش است و ماشین مردم را می شوید، چطور می‌تواند تیم‌داری کند. نمی‌دانم آقای گل محمدی چطور تیمی را به کسی داده که دفترش در کارواش است. من هم که به آن‌جا رفتم ماشینم را شستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید