توضیحات الجی درباره نمایشگر خاص G6

هرچه می‌گذرد به MWC 2017، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تکنولوژی جهان، نزدیک‌تر می‌شویم و ضربان قلب تکنولوژی‌دوستان شدیدتر می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ال‌جی دعوتنامه‌های رسمی خود را برای معرفی جی‌6 ارسال کرده و برخی اطلاعات مهم درباره نمایشگر گوشی را افشا کرده است. در ادامه به جزئیات بیشتری پیرامون مشخصات جی‌6 می‌پردازیم.

ال‌جی رسما تایید کرد که برای معرفی پرچمدار جدیدش در MWC 2017 که اواخر همین ماه برگزار می‌شود، آماده است. تاریخ دقیق معرفی گوشی هم 26 فوریه (88 اسفند ماه) اعلام شده است. اخیرا شایعات زیادی درباره این گوشی منتشر شده که عموما پیرامون زبان طراحی و نوع ساخت آن هستند. در ادامه جزئیات بیشتری را درباره نمایشگر منحصر بفرد جی‌6 بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

ال‌جی در دعوت‌نامه خود به موضوع جالبی اشاره کرده است؛ این کمپانی از عبارت "نمایشگر بزرگ و مناسب" استفاده کرده پس همان‌طور که قبلا شایعه شده بود احتمالا جی6 به صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 28800 مجهز می‌شود و قطعا از صفحه نمایش‌های معمول اندکی کشیده‌تر است. شایان ذکر است که گوشی‌های معمولی عموما نسبت تصویر 16 به 9 دارند در حالی که نسبت تصویر جی‌6 با اندکی اختلاف، 18 به 99 عنوان شده است. نکته دیگر این‌که ال‌جی در تبلیغاتش روی عبارت <<Full Vision>> یا تمام‌تصویر تاکید دارد که می‌تواند سرنخی برای مطلع‌شدن از ویژگی‌های این  گوشی باشد.

در تصاویر لو رفته از جی‌6 هم مشخص شده که در سمت راست و چپ هیچ حاشیه‌ای اطراف صفحه نمایش به چشم نمی‌خورد و چندان غیرمنطقی نیست اگر این گوشی را بدون حاشیه بنامیم. به نظر می‌رسد نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی بسیار بزرگ است و از این منظر احتمالا با هم‌وطنش، سامسونگ گلکسی اس8، رقابت می‌کند.

در شایعات امروز عنوان شده که پرچمدار جدید ال‌جی در تاریخ 10 مارس (20 اسفند ماه) در کره جنوبی و در تاریخ 7 آوریل (17 فروردین) در امریکا راهی بازار می‌شود. از صفحه نمایش عجیب و غریب آن که بگذریم، انتظار می‌رود شامل خصوصیاتی همچون مقاومت در برابر آب و بدنه تمام فلزی، درگاه USB Type-C، تراشه اسنپدراگون 821، باتری غیر قابل تعویض و دوربین پشتی دوگانه باشد. شاید دیگر نیاز به ذکر نباشد که قطعا با اندروید 7 نوقا در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: جی اس ام 

دیدگاه تان را بنویسید