اطلاعیه شماره ۲۳ ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع)؛

نکات مهم برای زائران در خصوص نحوه بازگشت از زیارت در ایام اربعین

به اطلاع تمامی زائرین عزیز و گرانقدر شرکت کننده در راهپیمایی جهانی اربعین حسینی (ع) می‌رساند، با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین به این نکات توجه کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) با انتشار اطلاعیه شماره ۲۳ درهفت بند از زائران خواست برنامه ریزی برای بازگشت و تخلیه به موقع منازل مردم عراق توجه کنند.

طبق گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) صبح روز سه شنبه اطلاعیه شماره ۲۳ را به شرح زیر منتشر کرد:اطلاعیه شماره ۲۳ ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع)

به اطلاع تمامی زائرین عزیز و گرانقدر شرکت کننده در راهپیمایی جهانی اربعین حسینی (ع) می‌رساند، با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین نکات ذیل حائز اهمیت است:

زائران عزیزی که در منازل عزیزان عراقی ساکن شده­ اند تا قبل از ظهر اربعین منازل را ترک کنند. از ظهر اربعین به بعد براساس سنت دیرینه زندگی مردم عراق به شرایط عادی برمی­ گردد.

با توجه به کثرت ورود زائرین عراقی به کربلا؛ تأکید و توصیه ستاد مرکزی اربعین کاهش ماندگاری در کربلاست.

شرکت در پویش نذر سفر از سوی عزیزانی که با خودرو شخصی به مرز‌ها عزیمت کرده اند، مورد تأکید می­ باشد.

با توجه به خستگی و خواب­ آلودگی بعضی از رانندگان عزیز عراقی و بعضاً سرعت بالای آنان، مراقبت لازم توسط سرنشینان صورت پذیرد.

در صورت مفقود شدن گذرنامه جهت اخذ برگ عبور به کنسولگری­‌ها مراجعه و یا با شماره تلفن ۱۲۸ بدون نیاز به سیم کارت ایرانی و یا عراقی اقدام کنند.

با توجه به تردد و حجم بالای زائران در برگشت در محور‌های مواصلاتی از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز  کنند.

قبل از شروع به رانندگی حتماً نسبت به استراحت کافی اقدام و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید