زائران اربعین بخوانند: وضعیت جوی مرزهای غربی و عتبات عالیات طی دو روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مرزهای غربی و عتبات عالیات خبر داد.

صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات توضیح داد: آسمان مهران فرداو پس فردا (۱۴ و ۱۵ شهریور) صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای فردا ۴۶ و ۲۹ درجه سانتیگراد و پس فردا ۴۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: وضعیت جوی چذابه نیز فردا و پس فردا صاف و غبار رقیق و وزش باد، افزایش رطوبت و شرجی، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود. دمای هوا فردا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۷ و ۲۹ درجه سانتیگراد و پس فردا به ۴۷ و ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود: آسمان شلمچه نیز فردا و پس فردا صاف و غبار رقیق و وزش باد، افزایش رطوبت و شرجی، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما فردا ۴۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد و پس فردا ۴۷ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: آسمان مرز خسروی (قصر شیرین ) فردا و پس فردا صاف و وزش باد خواهد بود. فردا بیشترین و کمترین دمای این منطقه ۴۳ و ۲۶ درجه سانتیگراد و پس فردا ۴۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی درخصوص وضعیت جوی مرز تمرچین پیرانشهر گفت: آسمان این منطقه فردا و پس فردا صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان گفت: وضعیت جوی مرز باشماق طی فردا و پس فردا صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و اوایل روز غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود. فردا بیشینه و کمینه دما ۳۴ و ۲۱ درجه سانتیگراد و پس فردا ۳۶ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی شهرهای عراق تصریح کرد: آسمان نجف فردا و پس فردا صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و فردا دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۴ و ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد. پس فردا حداکثر و حداقل دمای نجف ۴۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: وضعیت جوی کربلا فردا و پس فردا صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود. فردا حداقل و حداکثر دما ۲۶ و ۴۳ و پس فردا ۲۸ و ۴۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین گفت: آسمان کاظمین فردا و پس فردا صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا فردا به ۴۴ و ۲۵ و پس فردا به ۴۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی سامرا طی فردا و پس فردا توضیح داد: آسمان این شهر فردا و پس فردا صاف و وزش باد و گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای فردا ۴۴ و ۲۵ و پس فردا ۴۶ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید