طوفان و سیل در 5 شهرستان تهران/ انسداد راه‌آهن تهران_شمال و گرفتار شدن بیش از ۱۰۰ خبرنگار در قطار/ وضعیت وخیم در روستای مرزداران در شرق تهران/ پیش بینى مرگ 6 نفر بر اثر سیل‌ + فیلم

نامی، رئیس ستاد بحران کشور گفت: در شرق استان تهران در روستای وسکاره ۱۴ خودرو را آب برده بود و یک نفر جان خود را از دست داده است که پیکر آن توسط نیروهای امدادی پیدا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بارش شدید باران پنجشنبه در شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس باعث جاری‌شدن سیلاب در معابر و مسیل‌ها شد.

در اسلامشهر هم سیلاب در معابر جاری شده و همچنین قطعی برق برخی از مناطق این شهرستان گزارش شده است.

محور ریلی تهران - شمال به‌دلیل سیل در منطقه روستای زرین‌دشت فیروزکوه مسدود شده است.

رئیس ستاد بحران کشور هم گفته است: در روستای وسکاره دماوند ۱۴ خودرو را آب برده بود و یک نفر جان خود را از دست داده است. در روستای مرزداران فیروکوه هم پیش بینی می‌شود ۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند و کماکان جست‌و‌جو ادامه دارد چرا که اینجا هم سیل وارد خانه آمده و هم کوه ریزش کرده است.

 

 

راه‌آهن تهران –شمال مسدود شد 

مدیر روابط عمومی شرکت راه‌آهن ایران گفت: در پی سیل اخیر بخشی از خط ریلی تهران-شمال در بلاک زرین دشت –مهاباد با خسارت همراه شده و تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

 همکاران فنی راه‌آهن در تلاش هستند تا هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود و به همین سبب فعلا سیر در این خط ریلی انجام نخواهد شد./ایسنا

 

افزایش جانباختگان سیل امامزاده داوود به ۸ تن/  تلاش برای یافتن ۱۹ مفقودی ادامه دارد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر تازه‌ترین اخبار از سیل امامزاده داود را اعلام کرد.

 

انسداد راه‌آهن تهران_شمال و گرفتار شدن بیش از ۱۰۰ خبرنگار در قطار

بیش از ۱۰۰ خبرنگار به همراه خانواده‌هایشان به دلیل وقوع سیل و آب‌‌گرفتگی خطوط ریلی در قطار گردشگری تهران-شیرگاه در ایستگاه فیروزکوه گرفتار شده‌‌اند.

قطار گردشگری مذکور از حدود ساعت ۱۹ امشب تاکنون به دلیل آب‌گرفتگی در چندین نقطه شبکه ریلی امکان ادامه حرکت به سمت تهران را ندارد.

یکی از خبرنگاران در این رابطه گفت: حدود ۴ ساعت است که در قطار نشسته‌ایم و به ما گفته‌اند به خانواده‌ها سوئیت می‌دهیم و به مجردها هم اتاق.

قطار گردشگری یک روزه توسط شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه برنامه‌ریزی شده و قرار بود پس از دیدن خبرنگاران از جاذبه‌های گردشگری ساعت ۲۱ امشب در ایستگاه قطار تهران مسافران را پیاده کند.

مشخص نیست مسئولان وزارت راه و شهرسازی پیش از عزیمت وضعیت آب و هوا را از سازمان هواشناسی جویا شده‌اند یا خیر؟/تسنیم

 

 وضعیت وخیم در روستای مرزداران در شرق تهران/ پیش بینى مرگ ۶ نفر بر اثر سیل‌ 

نامی، رئیس ستاد بحران کشور گفت: در شرق استان تهران در روستای وسکاره ۱۴ خودرو را آب برده بود و یک نفر جان خود را از دست داده است که پیکر آن توسط نیروهای امدادی پیدا شد.

در روستای جرود فقط به خانه آسیب رساننده است و آسیب جانی تا بحال نداشته است.

در روستای مرزداران هم وضعیت شدت بیشتری دارد پیش بینی می شود ۶ نفر جان خود را از دست داده اند و کماکان جست و جو ادامه دارد چرا که اینجا هم سیل وارد خانه آمده و هم کوه ریزش کرده است./جام‌جم‌‌‌

 

جاده های کندوان و کرج - چالوس بسته شدند

بنا به اعلام و هشدار هواشناسی مبنی بر وضعیت نارنجی و احتمال وقوع سیلاب و به منظور پیشگیری از خطرات ناشی از سیل، محور پرتردد کندوان بسته شد.

رئیس پلیس راه البرز از بسته شدن جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبرداد.

این انسداد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

 

انسداد ۱۶ محور شریانی و غیر شریانی در پی سیل

مدیرکل بحران سازمان راهداری گفت: محور هراز در استان تهران و ۶ محوره شریانی دیگر در استان های کرمان بوشهر و سیستان و بلوچستان به همراه ۱۰ محور غیر شریانی مسدود شده است که راهداران در سراسر کشور در آماده‌باش کامل قرار دارند و در حال بازگشایی محور‌های مذکور هستند.

جاده فیروزکوه حدود سه ساعت به دلیل وقوع سیل مسدود شده بود ترافیکی سنگینی در این محور به وقوع پیوست اما با تلاش راهداران این محور حدود ساعت ۲۲ بازگشایی شده است و مشکلی فعلا وجود ندارد. 

حجم ویدیو: 2.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید