معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در این حادثه دستکم هشت نفر جان خود را از دست دادند و ۱۹نفر همچنان مفقود هستند. همچنین ۷۰۰ نفر به محل امن منتقل شدند.

جی پلاس؛ سخنگوی سازمان اورژانس کشور به ایسنا گفت: حوالی ساعت ۱:۳۶ بامداد فردی از وقوع سیلاب در محدوده امام‌زاده داوود (ع) خبر داد.

در چند نقطه رانش زمین رخ داده و جاری شدن سیلاب سبب وارد شدن گل و لای به محوطه داخلی امام‌زاده شده است تعدادی خودرو در گل و لای گیر کرده بود.

 

سیل در امامزاده داوود تهران

 

سیل در امامزاده داوود تهران

 

سیل در امامزاده داوود تهران

 

سیل در امامزاده داوود تهران

 

سیل امامزاده داوود تهران ۸ مصدوم و دو کشته داشته است. جستجو برای مفقودین احتمالی وجود دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که تا این لحظه، سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و دو کشته داشت، گفت: جستجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.

 

 

لحظه وحشتناک ورود سیلاب به امامزاده داود در پی بارندگی‌های شب گذشته 

 

 

سیل در امامزاده داوود تهران

 

وزیر کشور و استاندار تهران در محل حادثه حضور دارند.

 

photo_2022-07-28_10-08-00

 

زاکانی شهردار تهران در محل سیلاب امامزاده داوود حاضر شد

 

دستورات رئیسی برای بسیج همه امکانات امدادرسانی به سیلزدگان امامزاده داوود (ع)/ لزوم تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه

رئیس جمهور از استاندار تهران خواست تا کلیه امکانات امدادی اعم از هلال احمر، شهرداری و ستاد مدیریت بحران را برای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه سیل در امامزاده داوود (ع)، بسیج کند.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه، در حالی که به منظور برگزاری سی‌امین سفر استانی دولت مردمی به همدان سفر کرده است، به رئیس دفتر خود ماموریت داد که در تماس با استاندار تهران پیگیر آخرین وضعیت امدادرسانی به سیلزدگان امامزاده داوود (ع)‌ تهران شود.

بر این اساس، دکتر غلامحسین اسماعیلی در تماس با استاندار تهران که در محل امامزاده داوود (ع) حضور دارد، دستورات رئیسی مبنی بر بسیج کلیه امکانات امدادی اعم از هلال احمر، شهرداری و ستاد مدیریت بحران برای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه را به وی ابلاغ کرد.‌

 

سیل امامزاده داود (4)

 

سیل امامزاده داود (3)

 

سیل امامزاده داود (2)

 

سیل امامزاده داود (1)

 

افزایش فوتی های امامزاده داوود به 4 نفر  

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: دقایقی پیش پیکر چهارمین فرد که در محل حادثه امامزاده داوود، جان خود را از دست داده، توسط امدادگران هلال احمر بیرون کشیده شد.

تاکنون در این حادثه چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۹ نفر مصدوم شدند.

۱۰ تیم سگ‌های زنده یاب در حال جستجو برای یافتن مفقودین احتمالی هستند.

 

 

 

جان باختگان سیل امام‌زاده داوود به ۵ تن رسید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: دقایقی قبل پیکر یک خانم جوان توسط آتش نشانان از زیر بقایای سیلاب درمحلات اطراف امامزاده داوود خارج شد.

با خارج شدن پیکری جدید از زیر گل ولای سیلاب تعدادکشته شدگان سیل امام زاده داوود به ۵ نفر رسید.

 

 

افزایش جانباختگان سیل امامزاده داوود به ۸ نفر

تلاش برای یافتن ۱۹ مفقود ادامه دارد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت:  در این حادثه دستکم هشت نفر جان خود را از دست دادند و ۱۹نفر همچنان مفقود هستند. همچنین ۷۰۰ نفر به محل امن منتقل شدند.

حجم ویدیو: 5.76M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.