احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه بازدید از منطقه سیل‌زده استهبان با ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و مردم مصیبت‌دیده منطقه و با تاکید بر اولویت کمک‌رسانی به مردم حادثه‌دیده خاطرنشان کرد: همه گروه های امدادی، بسیج، سپاه، فرمانداری، دهیاری و مردم عزیز از همان ابتدای وقوع حادثه در صحنه فعال بوده‌اند و متاسفانه براساس گزارش ارائه شده هنوز دو نفر مفقود هستند که امیدواریم سریع‌تر پیدا شوند.

به گزارش جماران؛ وزیر کشور با حضور در منطقه سیل‌زده استهبان بر تداوم عملیات امداد و نجات و حمایت از مردم سیل‌زده تاکید کرد.

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از منطقه سیل‌زده استهبان با ابراز  همدردی با خانواده‌های داغدار و مردم مصیبت‌دیده منطقه گفت: حادثه دلخراشی اتفاق افتاده و مردمی که روز جمعه برای تفریح به تفرجگاه سد رودبال آمده بودند، به ناگاه و در فرصتی کوتاه گرفتار باران شدید و سیل شده‌اند. 

وی با اشاره به جمعیت زیادی که در این مکان بوده‌اند، اظهار داشت: با توجه به آفتابی بودن هوا و عدم بارش باران در منطقه یاد شده برای عده‌ای باورپذیر نبوده است که حجم آب از بالادست رودخانه منجر به وقوع سیل خواهد شد و لذا جدی نگرفتن هشدارها سبب جان باختن تعدادی از  هموطنان عزیز در حاشیه رودخانه شد. 

وزیر کشور علت حضور میدانی خود را همدردی با مردم و بررسی دقیق جزئیات و ابعاد مختلف حادثه دانست و تصریح کرد: موضوع به صورت کارشناسی و دقیق بررسی خواهد شد تا مشخص شود اهمال کاری و قصوری  در وقوع این حادثه تلخ صورت گرفته است یا خیر.

وحیدی با تاکید بر اولویت کمک‌رسانی به مردم حادثه‌دیده خاطرنشان کرد: همه گروه های امدادی، بسیج، سپاه، فرمانداری، دهیاری و مردم عزیز از همان ابتدای وقوع حادثه در صحنه فعال بوده‌اند و متاسفانه براساس گزارش ارائه شده هنوز دو نفر مفقود هستند که امیدواریم سریع‌تر پیدا شوند.

وزیر کشور برای بررسی ابعاد حادثه وقوع سیل در بستر رودخانه رودبال به استهبان سفر کرد و بلافاصله از منطقه بازدید هوایی داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.