یحیی گل‌محمدی استعفا کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به نشانه اعتراض به وضعیت مدیریتی و مالی باشگاه از سمتش کناره‌گیری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس که در پنج فصل اخیر لیگ برتر به قهرمانی رسیده بود در این فصل با مشکلات عجیب و غریب مالی و مدیریتی روبرو شد. مهم‌ترین مشکل باشگاه هم این بود که چند ماه بدون مدیرعامل و با سرپرست موقت اداره شد. چند روز پیش از احتمال استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس اخباری منتشر شد که واکنش خاصی از سوی مدیران باشگاه نداشت و به نظر می‌رسید که این اتفاق رخ خواهد داد.

پس اینکه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز به خاطر پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان، برگزار نشد، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به خاطر مشکلات مالی از سمت خود کنارگیری کند. گل‌محمدی نامه استعفای خود را به باشگاه و افشین پیروانی ارائه کرده است.

وعده جدید مدیران پرسپولیس

پس از استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس تهران بخاطر پرداخت نشدن مطالبات اعضای این تیم، مدیریت این باشگاه وعده داد که طی ساعات آتی و نهایت تا فردا، 10 درصد از مطالبات بازیکنان را به حساب آن‌ها واریز کرده و 5 درصد دیگر را نیز هفته آینده تامین و به حساب آن‌ها واریز می‌کند. البته با این شرایط نیز کل مبلغ دریافتی بازیکنان پرسپولیس، ۳۵ درصد کل قراردادشان خواهد بود که باید دید اعضای این تیم را راضی خواهد کرد یا خیر؟

دیدگاه تان را بنویسید