رافائل نادال درباره دختر تنیس‌باز ایرانی چه گفت؟

تنیسور نامدار اسپانیایی به اظهارنظر دختر تنیس‌باز ایرانی درباره خودش واکنش جالبی نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مسابقات امسال گرنداسلم تنیس استرالیا برای ایرانی‌ها با یک اتفاق ویژه همراه بود، مشکات الزهرا صفی، دختر نوجوان ایرانی در این مسابقات جضور یافت و به عنوان اولین دختر نوجوان ایرانی برنده یک بازی شد. او گفته بود که دیدن بازی‌های رافائل نادال،‌ او را به تنیس مشتاق کرده است؛مردی که اتفاقا در حاشیه مسابقات اپن اسرالیا با او دیدار کرد.

تنیسور پرافتخار اسپانیایی درباره صفی و اینکه گفته بود نادال الهام بخش او بوده است، اظهار کرد: برای من لذت بخش بود که درباره صفی بیشتر بدانم، فکر می کنم داستان او شگفت انگیز است. دیدن بازیکنانی از نقاط مختلف جهان، به‌ویژه نقاطی از جهان که از نظر تاریخی هرگز بازیکنانی در این مسابقات نداشته اند، فوق‌العاده است.

او ادامه داد: فکر می‌کنم دیدن بازیکنی از ایران که اکنون در رده سنی نوجوانان است و یک مسابقه را برده است، فوق‌العاده است. این یک داستان عالی است و واقعاً از ملاقات با او لذت بردم. یکی از زیباترین چیزها این است که ورزش می‌تواند زندگی مردم را تغییر دهد و داستان‌هایی مانند او می‌گویند که ما در راه درستی برای ادامه ترویج ورزش خود هستیم.

نادال پس از اینکه شنید صفی پس از تماشای مسابقه او، تنیس را شروع کرده است، بیان کرد: برای من، این اتفاق خاصی است که بتوانم کسی را تشویق کنم. همچنین به او کمک کند تا در مورد زندگی خود تصمیمات مثبت بگیرد و به این مساله بسیار افتخار می‌کنم. اگر مسابقه من به او کمک کرده است تا بتواند تنیس بازی کند و اکنون در گرنداسلم استرالیا باشد، برایم افتخار بزرگی است و برای آن بسیار خوشحالم.

 

دیدگاه تان را بنویسید