یک حادثه دیگر در مترو تهران/ ورود یک خودرو به حریم ریلی + عکس

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به اعلام کرد که در ایستگاه کرج واقع در خط ۵ متروی تهران و حومه یک خودرو به علت داشتن سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو وارد حریم ریلی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به اطلاع می رساند در ایستگاه کرج واقع در خط ۵ متروی تهران و حومه یک خودرو به علت داشتن سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو وارد حریم ریلی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ امروز سه شنبه ۱۴دی ماه ۱۴۰۰ساعت ..:۱۳ خودرویی به دلیل سرعت بالا در ضلع شمال غربی ایستگاه کرج وارد حریم ریلی شد.

 با توجه به اینکه اطراف حریم ریلی در این مسیر با فنس جداسازی شده است، فنس را پاره کرده و وارد حریم شد اما خوشبختانه وارد مسیر حرکت اصلی قطار نشد.و حادثه با تلفاتی روبرو نبود.

خوشبختانه با اقدام به موقع کارکنان، در این حادثه مانعی برای خدمات‌رسانی به مسافران ایجاد نشده و حرکت مسافران بدون هیچ مشکلی در این خط ادامه داشته و انجام می‌شود.

 

یک حادثه دیگر در مترو تهران

 

با دقت و هوشیاری به موقع کارکنان ایستگاه، خودرو از روی ریل خارج و محیط ایمن سازی شد تا از حادثه های مشابه جلوگیری شود.

گفتنی است همانطور که بارها توسط شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام گردیده، این شرکت نیازمند همراهی و کمک مسئولان و بخصوص دولت محترم برای تامین و پرداخت بودجه‌های مصوب و معوق خود می‌باشد تا در جهت ایمن‌سازی بیشتر، اورهال قطارها و تامین ناوگان مورد نیاز خطوط هفتگانه اقدام کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید